Delta Air Lines reia zborurile directe Bucureşti-New York

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Delta privind expansiunea în întreaga lume. Destinat mai ales mediului de business care călătoreşte între cele două oraşe, operatorul american se aşteaptă să atingă un grad de ocupare de

Delta privind expansiunea în întreaga lume.
Destinat mai ales mediului de business care călătoreşte între cele două oraşe, operatorul american se aşteaptă să atingă un grad de ocupare de 80-90% pe zbor.
"În ultimele luni am analizat această piaţă şi avem convingerea că noua cursă va fi profitabilă pentru Delta. Ne aşteptăm să avem avioanele pline, cu o ocupare medie de 80-90%", a declarat, ieri, vicepreşedintele pentru Europa, Orientul Mijlociu şi Africa al companiei americane, Frank Jahangir, refuzând să ofere o valoare estimativă a investiţiilor ce vor fi realizate în ţara noastră. Cursele Delta între Bucureşti şi New York JFK vor fi operate cu aeronave Boeing 767-300 ER, cu o capacitate de 214 pasageri, cu 35 de locuri la clasa BusinessElite. Durata zborului va fi de zece ore şi jumătate, faţă de circa 16 ore, durata unui zbor cu escală într-un oraş european. În plus, de la JFK, pasagerii vor beneficia de conexiuni către 40 de destinaţii de afaceri şi de petrecere a timpului liber din SUA şi Canada, inclusiv Los Angeles, San Francisco, Miami, Atlanta, Boston şi Orlando, respectiv Montreal şi Toronto.
Zboruri la preţuri competitive
În ceea ce priveşte tarifele ce vor fi practicate de noul operator aerian, Jahangir a precizat că acestea vor fi cele mai competitive din piaţă, sugerând astfel că o eventuală decizie a companiei TAROM de a opera pe această rută nu îi va afecta.
"Dacă TAROM decide să introducă zboruri pe această rută, cu atât mai bine. Ne bucurăm să ne desfăşurăm activitatea într-un mediu competitiv", a declarat Jahangir. Compania TAROM analizează posibilitatea introducerii de curse către trei noi destinaţii. Ministrul transporturilor şi turismului, Radu Berceanu, a declarat recent că TAROM lucrează la o nouă strategie pentru operarea curselor externe, potrivit căreia este posibil ca, de la 1 ianuarie 2007, să fie introduse noi destinaţii printre care New York, Lisabona, Beijing şi Bangkok. Berceanu a explicat lipsa de profitabilitate a curselor pe relaţia SUA prin costurile suplimentare cheltuielilor curente, în condiţiile în care, pentru închirierea unui birou în New York, compania românească plătea lunar 12.000 de dolari. Zborurile către aceste locaţii au fost oprite în anul 2003, când operatorul aerian a înregistrat pierderi de circa 24 milioane de dolari.
Ambasadorul Statelor Unite la Bucureşti, Nicholas Taubman, consideră că noua rută va deschide un coridor de comerţ între una dintre cele mai dinamice economii europene şi cea mai mare economie a lumii. "Oamenii de afaceri, politicienii, dar şi turiştii vor călători mai uşor peste Ocean. În plus, ruta va fi de mare folos şi comunităţii de români, care se vor putea reîntâlni cu familia mult mai uşor" a apreciat Taubman. Reluarea curselor aeriene directe către New York serveşte în mare măsură investitorilor străini care pendulează între cele două oraşe. La sfârşitul anului trecut, în ţara noastră erau înregistrate peste 4.000 de companii cu participaţii americane la capital, valoarea totală a investiţiilor ajungând la peste 880 milioane de dolari. Printre cei mai importanţi investitori americani din ţara noastră se numără Philip Morris, Colgate-Palmolive, Coca-Cola, Citibank Overseas sau Kraft Foods International.

Economie



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite