Criza a provocat românilor cea mai spectaculoasă răsturnare de valori

0
Publicat:
Ultima actualizare:

În numai doi ani, valoarea predominantă în opţiunile românilor s-a schimbat de la “putere” (în 2008) la “tradiţie” (2010), trecere care plasează România pe primul loc în lume din punct de vedere al rapidităţii evoluţiei.

Dacă acum doi ani românii aveau aspiraţii de tipul “îmi permit orice cheltuială şi arăt că am putere”, astăzi, familia şi prietenii, dar şi propria sănătate, sunt cele care predomină.

În 2007-2008, cel mai bine se vindeau bunurile de folosinţă îndelungată, iar, în present, doar cele de imediată necessitate au success, deşi chiar şi piaţa acestora este în scădere, arată un studio al companiei GfK, prezentat astăzi la Banca Naţională a României, în cadrul conferinţei “România încotro?”.

E mult mai rău decât ne-am aşteptat

Studiul GfK mai relevă faptul că jumătate dintre români se confruntă cu „probleme mult mai grele“ acum decât cele la care se aşteptau la începutul perioadei de criză. Pentru 25% din respondenţi problemele sunt ceva mai grele decât aşteptările şi pentru 25% - problemele actuale sunt conforme cu cele preconizate la începutul recesiunii. 

Economie



Partenerii noștri

image
canal33.ro
Ultimele știri
Cele mai citite