VIDEO Cum a reuşit un “supermarket” din Coreea de Sud să ajungă pe primul loc la vânzări fără să deschidă niciun magazin

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Conceptul pe care oamenii de afaceri l-au folosit a fost acela de a duce magazinul la oameni în loc să îi facă pe oameni să meargă la magazin.

Astfel, ei au deschis magazine virtuale în cele mai aglomerate locuri din Seul - la metrou. Aici, clienţii îşi pot selecta cumpăturile cu ajutorul smartphone-urilor. Cumpărăturile pornesc din depozite către locuinţele clienţilor, în timp ce şi aceştia merg spre case.

Rezultatele nu au întârziat să apară. Numărul clienţilor nou înregistraţi a crescut cu 76%, iar vânzările online au crescut cu 130%.

Un alt mare grup de magazine, prezent şi pe piaţa din România, propune un alt fel de magazin al viitorului.

Astfel, clientul ar fi însoţit la cumpărături de un "asistent personal", care ştie ce bonusuri de fidelitate trebuie să primească, ce cumpărături a făcut la ultima sesiune şi ce pune de această dată în coş. Asistentul îi spune vânzătoarei ce produse au fost selectate şi astfel timpul de stat la coadă este economisit. 

Economie



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite