Consultanţă, training şi coaching, oferite la pachet

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Clienţii agenţiilor de publicitate vor fi instruiţi împreună cu agenţiile de publicitate cu care lucrează pentru ca împreună să înveţe să creeze campanii publicitare creative şi

Clienţii agenţiilor de publicitate vor fi instruiţi împreună cu agenţiile de publicitate cu care lucrează pentru ca împreună să înveţe să creeze campanii publicitare creative şi eficiente.
Autor al cărţilor "Eficienţă creativă" şi "Cum să produci idei bune", Ralf Langwost va veni anul viitor în România pentru a reuni aceste două concepte într-un singur proces, în cadrul unui seminar organizat de Migdale Amare. Trainerul intenţionează astfel să creeze o reţetă pentru a obţine reclame creative şi eficiente. Totul pleacă de la ideea că, dacă un client nu ştie să facă un "brief" bun, atunci şansele realizării unei campanii bune sunt mici. Dacă beneficiarul nu ştie ce să ceară şi ce informaţii să ofere companiei de publicitate cu care lucrează, atunci este dificil ca rezultatul să fie unul bun. Mai mult chiar, Langwost crede că poţi pierde ideea înainte de a o avea. Ceea ce nu ai nevoie este un briefing greşit. "Predăm regulile jocului numit
idee
, reguli necesare pentru a afla informaţiile corecte la client, să scrii un brief bun, să descrii o idee", explică Ralf Langwost care este adeptul conceptului că "o idee bună se poate descrie într-o propoziţie".
Munca pe care o face include atât consultanţă, cât şi training şi coaching. "Vreau să ajut lumea să se ajute singură, ceea ce înseamna coach. La fel, este nevoie să furnizez cunoştinţe, ceea ce înseamnă training, dar în acelaşi timp trebuie să ofer consultanţă cu privire la ceea ce este cel mai bun pentru el, ceea ce înseamnă consultanţă", explică Langwost. El are convingerea că ideile nu apar din întâmplare. Obţinerea lor depinde de anumite condiţii care pot fi influenţate.
Activitatea românească de publicitate are un potenţial mare. Langwost crede că România poate să devină o sursă de campanii publicitare pentru export, nu doar o piaţă în care se localizează cele străine. Pentru că a pornit mai târziu, România are posibilitatea de a învăţa mai repede direct noutăţile de ultimă oră. Provocarea este să găseşti branduri româneşti cărora să le furnizezi idei bune, astfel încât să crească, crede Langwost.
O idee trebuie să fie unică, relevantă, să se potrivească brandului, să atragă atenţia, dar şi să vândă. "Dacă nu vinde, o arunci. Dacă vinde, dar nu se potriveşte brandului, tot o arunci, pentru că îţi distruge brandul", explică Langwost. El nu face o discriminare între brandurile mici şi cele mari. Le preferă pe amândouă, dar din motive diferite. "Cele mici îţi dau oportunitatea să faci cam orice. Nu au istorie, au un buget mic şi trebuie să fie creative. Brandurile mici sunt flexibile, poţi să faci multe. Este o provocare să alegi cea mai bună cale într-un domeniu deschis", arată Langwost. Companiile mici au nevoie mai mare de idei bune, care să suplinească existenţă unui buget mic. Cu un brand mare trebuie să fii disciplinat, să nu distrugi succesul anterior. Să găseşti cum să îmbunătăţeşti activitatea, fără să strici nimic din moştenirea brandului. Ceea ce fac eu este mai ales pentru brandurile mari, pentru că ele se tem de distrugerea succeselor anterioare, explică Langwost.

Economie

Top articole

Partenerii noștri


Ultimele știri
Cele mai citite