Connex si-a lansat noul concept de brand - "Tu faci viitorul"

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Compania de telefonie mobila Connex a anuntat, ieri, lansarea noului sau concept de brand "Tu faci viitorul", considerata o etapa importanta "in evolutia celui mai puternic brand romanesc". "In cei

Compania de telefonie mobila Connex a anuntat, ieri, lansarea noului sau concept de brand "Tu faci viitorul", considerata o etapa importanta "in evolutia celui mai puternic brand romanesc". "In cei sase ani de existenta, Connex si-a asumat riscuri si s-a angajat in proiecte indraznete, care au stat la baza succesului nostru si ne-au adus in pozitia de lider. Noua noastra campanie de brand- "Tu faci viitorul" este in sprijinul procesului de renastere a Romaniei si adreseaza un mesaj puternic si plin de energie catre toti romanii", a declarat Ted Lattimore, presedintele Connex. Vicepresedintele de marketing al companiei, Michael Foley, a precizat ca noua campanie este inedita,"izvorata din convingerea ca sta in puterea fiecaruia dintre noi sa-si indeplineasca visele". De la lansarea campaniei "Tu faci viitorul", moment in care a devenit functional si site-ul www. tufaciviitorul.ro, aproximativ 7.000 de romani si-au exprimat ideile si visele, pentru viitor cei care vor intra pe acest site urmand sa beneficieze si de consultatii care sa ii ajute in a-si realiza planurile. Noua campanie Connex se va derula pe parcursul a doi ani, 2003 si 2004. Campania "Tu faci viitorul" a fost realizata in Romania si se va derula atat in mass-media, cat si prin mijloace de comunicare neconventionale precum Internet-ul, evenimente si programe de sponsorizari "menite sa-i ajute pe romani sa-si impartaseasca visele". La lansarea noului concept de brand al Connex a fost prezent si actorul Marcel Iures, care a tinut sa precizeze ca Teatrul ACT, al carui sponsor fondator este Connex, este visul sau care a devenit realitate.

Economie

Top articole

Partenerii noștri


Ultimele știri
Cele mai citite