Companiile de asigurare se pregatesc sa lanseze produse noi

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Reprezentantii companiilor de asigurari considera ca anul 2004 va fi un an de crestere pentru piata de profil, intr-un ritm apropiat celui inregistrat in anul 2003. "Tendinta de apropiere a ritmurilor

Reprezentantii companiilor de asigurari considera ca anul 2004 va fi un an de crestere pentru piata de profil, intr-un ritm apropiat celui inregistrat in anul 2003. "Tendinta de apropiere a ritmurilor de crestere a segmentelor de asigurari de viata, respectiv non-viata, remarcata in 2003 se va mentine si in 2004, chiar daca rata de crestere a vanzarilor de asigurari de viata se va situa, in continuare, peste cea inregistrata la nivelul segmentului de asigurari generale", crede Cristian Constantinescu, presedinte Allianz-Tiriac. "Efecte semnificative asupra dezvoltarii acestui sector in urmatoarea perioada vor avea fondurile de pensii asteptate de operatorii de pe piata financiara", este de parere Violeta Ciurel, director general ING Nederlanden Asigurari de Viata. Conform estimarilor Comisiei de Supraveghere a Asigurarilor, in 2003 volumul total de prime incasate a fost de circa 720 milioane dolari. Anticipand dezvoltarea pietei asigurarilor, companiile se pregatesc sa lanseze in acest an noi produse. "ING Nederlanden va pune accent pe politele de asigurari de viata si cele cu componenta de investitii pentru crearea unui fond de studii pentru copii, precum si pentru pensii", ne-a declarat Violeta Ciurel, director general ING Nederlanden Asigurari de Viata. La randul sau, Allianz-Tiriac intentioneaza sa lanseze in prima parte a anului 2004 propriile produse de asigurari de grup. Si compania Aviva a anuntat ca isi va largi oferta de produse, venind cu o serie de noutati, in intampinarea cerintelor pietei. "Ne propunem intarirea parteneriatelor de bancassurance, dar avem in vedere si alte canale de distributie", ne-a declarat Carl Boehr, presedinte Aviva Asigurari de Viata. Sorina Niculescu, director general adjunct Sara Merkur, societate care ofera o gama larga de asigurari - de viata, inclusiv de sanatate si de accidente, individuale si colective, in lei sau euro, a afirmat ca pentru anul 2004 compania pregateste clientilor "cel putin doua noi programe de asigurare din sfera asigurarilor de viata". Societatea Asirom a lansat deja un nou produs de asigurare de viata - Credit plus - care se adreseaza persoanelor care contracteaza imprumuturi in valuta. Sumele asigurate se stabilesc in unitati valutare (dolari sau euro), iar primele de asigurare se platesc, de asemenea, in valuta respectiva. "Speram ca acest nou produs sa fie bine primit de catre clientii bancilor", ne-au declarat surse din cadrul Asirom.

Economie



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite