Coca-Cola, cel mai valoros brand

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Coca-Cola este cel mai valoros brand din lume pentru al 12-lea an consecutiv, potrivit raportului „Best Global Brands“, realizat de Interbrand.

Cunoscuta marcă de băuturi răcoritoare a ajuns la o valoare de 71,86 milioane de dolari, în creştere faţă de anul trecut cu 2%. Următoarele poziţii în topul celor mai puternice branduri la nivel mondial sunt ocupate de IBM, cu o valoare de 69,9 milioane de dolari, şi de Microsoft, marca creată de Bill Gates, a cărei valoare a scăzut în 2011 cu 3%, până la 59,1 milioane de dolari.

Brandurile din domeniul tehnologiei domină în acest an topul. Pe lângă IBM şi Microsoft, pe primele 10 poziţii în clasament se clasează şi Google, Intel, Apple şi Hewlett-Packard.

Apple a fost unul dintre marii câştigători în raportul din acest an, sărind pe locul 8 de pe 17, în ciuda veştilor privind starea fondatorului Steve Jobs. 

Vezi topul complet al celor mai puternice 100 de branduri din lume

Economie



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite