Clienţii Romtelecom pot opta să primească factura în format electronic

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Clienţii Romtelecom pot opta, începând cu această lună, pentru primirea facturii pentru serviciile operatorului doar în variantă electronică, renunţând la cea pe hârtie, potrivit unui comunicat al companiei.

"Fiecare client va fi anunţat prin e-mail şi/sau SMS de emiterea facturii sale. Toate facturile descărcate au valoare fiscală şi sunt autorizate pentru a fi folosite în evidenţele contabile, eliminându-se astfel necesitatea arhivării fizice", se precizează într-un comunicat al operatorului.

Un cont MyAccount pentru clienţii rezidenţiali se poate crea în câteva minute, cu ajutorul câtorva date de autentificare şi a unei adrese de e-mail valide. În cazul clienţilor persoane juridice, crearea unui cont MyAccount se face apelând 1930 (apel gratuit în reţeaua Romtelecom). Clienții au acces și la situația facturilor din ultimele șase luni. În cazul clienţilor persoane juridice, crearea unui cont MyAccount se face apelând 1930 (apel gratuit în reţeaua Romtelecom).

În primul trimestru, veniturile Romtelecom au scăzut cu 3%

Veniturile Romtelecom, cel mai mare operator local de telefonie fixă, au scăzut în primul trimestru al acestui an cu 3,3%, până la 194 de milioane de euro, de la 201 milioane de euro în aceeaşi perioadă a anului trecut, arată  raportul financiar al OTE, grupul elen care deţine compania.

Scăderea profitului operaţional al Romtelecom cu 20% în primul trimestru, până la 59 de milioane de euro, este pusă pe seama reducerii veniturilor din serviciile de voce şi a numărului de linii fixe instalate, comparativ cu aceeaşi perioadă a anului trecut. „Scăderea veniturilor din primul trimestru reflectă în principal o scădere de 12% a veniturilor din servicii tradiţionale de voce, cauzată de o reducere de 4% a ARPU (venitul mediu pe utilizator) şi de pierderea a 8% din numărul total de linii fixe faţă de primul trimestru din 2009‟, arată raportul OTE.

Numărul liniilor fixe a coborât cu 7,9%, de la 2,93 milioane la 2,7 milioane, în timp ce, pe segmentele de internet şi servicii de televiziune, baza de clienţi a Romtelecom a crescut semnificativ. La finalul lui martie, operatorul avea peste 2,7 milione de utilizatori de telefonie fixă, în scadere cu 7,9% fata de martie 2009.

Raportul grupului elen OTE, acţionarul marjoritar al companiei, notează că situaţia din România „dă semne de stabilizare‟.


Pariul pe internet şi televiziune prin satelit

"Strategia Romtelecom vizează combaterea scăderii veniturilor din telefonie tradiţională prin creşterea în noi zone, în special broadband şi televiziune prin statelit", se arată în raport. Astfel, scăderea veniturilor din telefonie fixă a fost "mai mult decât compensată" de creşterea înregistrată pe celelate segmente, notează OTE. Numărul clienţilor companiei pe servicii de internet a urcat cu 18%, de la puţin peste 700.000 la finele primului trimestru al anului trecut la peste 830.000 la 31 martie 2010, iar totalul abonaţilor la serviciile de televiziune a crescut cu 23%, de la 724.545 la 893.757.

Economie



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite