Clientii sunt cei care ne tin in piata

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Piata romaneasca, din ce in ce mai exigenta si mai rafinata

In sectorul de distributie, Petrom detine o cota de piata de 55%, comparativ cu 30%, cat detinea in urma cu sase ani. Chiar din 2001, compania a lansat pe piata romaneasca produsele petroliere ecologice care corespund standardelor UE. Productia carburantilor ecologici a continuat pas cu pas, trecand de la Euro 3 la Euro 4 si mai nou, la Euro 5. Motorina Euro 4 a fost produsa de Petrom in 2003, fiind comercializata initial pe piata externa, iar din octombrie acelasi an au putut s-o cumpere si automobilistii romani. Tinand aproape de normele europene, compania a debutat in anul 2004 inclusiv cu producerea si comercializarea la export a motorinei Euro 5, cu continut foarte scazut de sulf. Aceasta calitate de motorina respecta ultimele directive europene, referitoare la imbunatatirea calitatii carburantilor. Referitor la importanta producerii carburantilor la standardele UE, Gheorghe Constantinescu directorul general al Petrom, declara scurt: "Clientul ti-l castigi si ti-l pastrezi doar prin calitate. Step by step, romanii trebuie sa se obisnuiasca sa fie pretentiosi cu ceea ce consuma si cu ceea ce respira. Sa nu uitam ca, in pofida tuturor problemelor si obstacolelor, Romania va fi a 26-a tara a Uniunii Europene. In prezent, clientii sunt cei prin intermediul carora Petrom isi asigura cea mai mare cota de piata in desfacerea produselor petroliere, de peste 55%. Clientii sunt cei care ne tin in piata. Ei trebuie sa stie ce platesc, sa fie satisfacuti si de produse, dar si de servicii. In acest scop, la Petrom exista si acea "linie albastra", la care clientul are tot dreptul sa faca o plangere. Iar daca problema nu se rezolva, personal sunt deschis dialogului. Aceasta deoarece nu numai eu cer calitate, ci piata insasi, care se impune din ce in ce mai exigenta si chiar mai rafinata". Fiind o companie integrata, Petrom este implicata activ in toate fazele lantului valorii din domeniul energetic, mizand inclusiv pe descoperirea de noi solutii, mai curate si mai sigure, care sa permita o crestere a calitatii vietii din toate punctele de vedere. "Dezvoltarea durabila a unei companii externe are la baza obiective stricte, precum: cresterea economica a firmei, performanta sociala, protectia mediului, dar si tratarea cu consideratie a angajatilor si a clientilor firmei. Toate aceste elemente, devenite o obsesie in exterior, trebuie sa existe si sa le aplicam intocmai si in Romania. Personal, fac referire stricta la Petrom. In final, este vorba de etica profesionala", marturiseste Gheorghe Constantinescu, directorul general al Petrom.

Economie



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite