Cine antrenează managerii din România

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Companiile prezente pe piaţa autohtonă apelează din ce în ce mai mult la serviciile antrenorilor profesionişti pentru a-şi eficientiza operaţiunile. În prezent, în România sunt aproximativ 400 de astfel de antrenori, specializaţi în a ajuta angajaţii şi managerii companiilor să-şi îmbunătăţească performanţele.

POTENŢIAL URIAŞ ÎN ROMÂNIA

„Deseori, începi prin a ataca problemele profesionale, iar apoi descoperi că acestea sunt transferate în viaţa privată a angajatului", crede Gerard O'Donovan, preşedintele Institutului Internaţional pentru Coaching (coaching - acţiunea de a antrena) şi CEO al Noble Manhattan Coaching, prezent ieri în redacţia „Adevărul", pentru a discuta cu ziariştii. Potenţialul pentru această piaţă este „uriaş" în România, iar numărul acestui tip de specialişti prezenţi aici va ajunge, în următorii zece ani, la 40.000, crede O'Donovan. Noble Manhattan are în prezent aproximativ 25 de antrenori în România, însă totul a început în 2007, cu o investiţie de aproximativ 200.000 de dolari şi numai „patru, cinci specialişti".

La ajutorul antrenorilor români au apelat jucători mari din piaţa autohtonă precum BCR, Allianz, Orange, Pepsi Company, Coca-Cola Company şi Siemens.Suma pe care o companie este dispusă să o plătească pentru „antrenarea" angajaţilor este, în medie, de 900 de euro de angajat pentru un program de şase luni, dacă vorbim de executivi. „Problemele cu care se confruntă directorii din România nu diferă de cele întâlnite în alte ţări şi ţin de încrederea în sine, eficientizare şi gestionarea stresului", a declarat O'Donovan. 

Economie



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite