Câţi bani au băgat candidaţii în reclama electorală din presă

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Sorin Oprescu este „campionul absolut" al publicităţii electorale în presa scrisă centrală, în recenta campanie electorală. „Forbes România" a calculat că pentru cele 47 de machete publicitare ale lui Oprescu s-au plătit circa 80.000 de euro.

Campania electorală pentru alegerile locale din Bucureşti a reprezentat cea mai săracă din istoria presei centrale. Foarte puţin candidaţi au ales să cumpere machete publicitare în paginile ziarelor şi revistelor, spre deosebire de alegerile precedente. Acesta este un semn evident că presa tipărită nu mai este considerată un suport eficient nici măcar de politicienii avizi de imagine.

Monitorizarea companiei Alfa Cont arată că, în perioada 11 mai - 7 iunie 2012, doar şase candidaţi din Bucureşti au avut machete publicitare în presă. Numărul acestor reclame este ridicol de mic: 72! Alfa Cont a monitorizat numai paginile de reclamă. Volumul net total cheltuit pentru cele 72 de machete este estimat de „Forbes România" la 120.000 de euro.

Vezi într-un tabel pe forbes.ro câţi bani au investit restul candidaţilor în reclama electorală din presă

Economie



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite