Carrefour se extinde pe segmentul supermarketurilor

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Carrefour România deschide vineri, 21 mai, al doilea supermarket din Bucureşti, Carrefour Market Chilia Veche, situat în cartierul Drumul Taberei, informează compania.

În urma deschiderii magazinului din Drumul Taberei, Carrefour va deţine 27 de supermarketuri şi 2.200 de hipermarketuri. Carrefour Market Chilia Veche va avea o suprafaţă de 430 metri pătraţi şi 50 de angajaţi. Gama de produse cuprinde aproximativ 6.200 de articole, din care 1.000 sub marca proprie a Carrefour.

Grupul francez de retail este primul lanţ de hipermarketuri care a intrat şi pe piaţa supermarketurilor.

„Planul de expansiune prevede un an bogat: deschiderea a zece supermarketuri si a unui hipermarket la Drobeta Turnu Severin", au declarat oficialii Carrefour. Potrivit reprezentanţilor companiei, principalul atu al supermarketurilor în faţa hipermarketurilor este rapiditatea.

"Întrucât cumpărăturile din supermarket sunt în principal axate pe produse de bază, alimentare, coşul fiind mai mic, rapiditatea trebuie să fie un atu. În plus, ne angajăm să fie un maxim de trei clienţi la o casă, prin deschiderea unei case suplimentare, dacă este cazul", au punctat reprezentanţii lanţului francez de magazine. Retailerul francez a intrat pe segmentul de supermarketuri prin achiziţia, în octombrie 2007, a 21 de supermarketuri Artima de la fondul de investiţii Enterprise Investors, pentru 55 de milioane de euro. În 2008, Carrefour a rebranduit majoritatea magazinelor Artima în Carrefour Express, procesul de reamenajare necesitând investiţii de circa şase milioane de euro.

Cel mai nou intrat pe piaţa magazinelor de mici dimensiuni este grupul german Metro Cash & Carry. Săptămân trecută, Metro a deschis la Satu Mare primul magazin din noua reţea Metro Punct, care se adresează exclusiv clienţilor revânzători. Magazinul are o suprafaţă de 2.000 de metri pătraţi şi comercializează aproximativ 3.000 de produse. Potrivit Adinei Tîmplaru, directorul de comunicare al Metro România, pe lângă ţara noastră, magazinele din reţeau Punct mai sunt prezente şi în Polonia.

Vânzările Carrefour în România au crescut cu 7,3% în primul trimestru, la 269 milioane de euro, de la 250 de milioane de euro în perioada similară a anului trecut, susţinute de extinderea spaţiilor comerciale şi de impactul cursului de schimb.

La un curs de schimb constant, vânzările Carrefour în România au înregistrat o creştere de 3,6%.

Economie



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite