CME câştigă tot mai puţini bani în România

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Veniturile din România ale Central European Media Enterprises (CME), grupul media care deţine Pro TV, au scăzut cu 16,9% în prima jumătate a anului, a doua scădere consecutivă după doi ani de creştere.

Veniturile realizate de CME în ţara noastră s-au contractat cu 10 milioane de euro în al doilea trimestru, faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, şi cu 13,8 milioane de euro în primele şase luni ale lui 2012, potrivit raportului financiar lansat ieri de companie.

Grupul condus de Adrian Sârbu a înregistrat venituri mai mici în toate cele şase ţări în care deţine operaţiuni, iar cei mai mulţi bani i-a pierdut în Cehia - 22,3 milioane de dolari în primele şase luni ale anului. Per total, grupul a înregistrat o scădere de 43,7 milioane de dolari în primele şase luni ale anului, ajungând la un venit de 378,6 milioane de euro.

Cea mai mare scădere a CME a fost, din nou, pe segmentul TV - 14,8%, urmată de intersegmente - 10,4%. Sectorul intersegmente reprezintă producţiile realizate de Media Pro Entertainment vândute către segmentul TV. Creşteri s-au înregistrat pe New Media - 22,9% şi la Media Pro Entertainment - 5,9%, compania de producţie CME. Totuşi, aceste segmente nu au o cifră de afaceri atât de mare încât să aibă o influenţă majoră asupra rezultatului final.

CME deţine în ţara noastră posturile de televiziune Pro TV, Pro TV Internaţional, Pro TV Chişinău, Acasă, Acasă Gold, Pro Cinema, Sport.ro şi MTV România.

Economie



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite