Brăţări şi pahare româneşti pentru Campionatul Mondial de fotbal

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Campionatele Mondiale de Fotbal reprezintă o afacere bună chiar şi pentru producătorii autohtoni. Cine prinde un astfel de contract de furnizare de articole promoţionale se poate considera un

Campionatele Mondiale de Fotbal reprezintă o afacere bună chiar şi pentru producătorii autohtoni. Cine prinde un astfel de contract de furnizare de articole promoţionale se poate considera un afacerist câştigat. Anul acesta, pe piaţa nemţească se vor comercializa două tipuri de produse realizate în România: brăţări şi pahare.
Brăţările, inscripţionate cu însemnele echipelor care participă la campionat, sunt livrate de firma Târnava Sighişoara, cel mai mare producător de cămăşi şi bluze de damă. "Am produs 550.000 de astfel de benzi, dintre care 30.000 au aplicaţii Swarovski. Sunt distribuite prin reţeaua de magazine Esprit şi Real din Germania, iar preţul este de cinci euro, cele simple, şi, respectiv, 30 de euro, pentru cele cu accesorii", ne-a declarat directorul general Cecilia Hancu.

Se caută distribuitori pentru vânzarea paharelor
Fabrica de sticlă Turda a livrat deja peste 150.000 de pahare, în Germania şi Uniunea Europeană, preţul de vânzare pe bucată fiind de circa 18 RON. "Am realizat patru modele de pahare. Se pot vinde la seturi de câte două, patru sau şase şi chiar separat", ne-a declarat Traian Rusan, directorul general al societăţii. Paharele cu însemnele internaţionale nu vor fi comercializate însă numai pe piaţa germană şi europeană, Rusan înţelegându-se cu firma Fing să vândă şi pe piaţa românească în jur de 3.000 de bucăţi. Singura problemă este că fabrica de sticlă nu are încă un distribuitor care să vândă aceste pahare. "Intenţia mea este să găsesc doi-trei distribuitori care să le scoată pe piaţă. Preţul de vânzare va fi undeva între 7-8 RON", ne-a declarat Rusan.

Economie



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite