EMAG vrea să îşi elimine concurenţa: înregistrează la OSIM marca Black Friday
0Dante International, firma sub care operează EMAG.ro, a depus, săptămâna trecută, la Oficiul de Stat pentru Invenții și Mărci (OSIM) o cerere de înregistrare a mărcii "Black Friday", potrivit blogului zoso.ro.
CITEŞTE MAI MULT DESPRE BLACK FRIDAY:
Black Friday nu este însă un concept original EMAG, ci este unul preluat din Statele Unite, referindu-se la o zi specială dedicată reducerilor din toate magazinele. EMAG ar putea cere dreptul de a folosi în România marca aceasta, dacă niciun alt pretendent nu a făcut-o până acum.
Potrivit OSIM, marca este un element esenţial al strategiei întreprinderilor: ea face distincţia dintre produsele şi serviciile întreprinderii si cele ale concurenţei. Pentru consumator reprezintă cel mai comod mijloc de a recunoaşte rapid o categorie de produse şi servicii care i-a fost recomandată sau, pe care experienţa l-a determinat să o prefere altor produse sau servicii de aceeaşi natură. Pentru întreprindere, marca reprezintă un mijloc de a cuceri şi a păstra o clientelă.
Procedura de înregistrare a unei mărci la OSIM nu este însă una foarte uşoară pentru că funcţionarii trebuie să verifice dacă acea marcă nu a mai fost înregistrată sau dacă nu este revendicată şi de alţi competitor.
CITEŞTE ARTICOLUL ORIGINAL DE PE BLOGUL LUI ZOSO!
VEZI AICI CUM ARATĂ SCHEMA PRIVIND PROCEDURA DE ÎNREGISTRARE A UNEI MĂRCI!