Berea "Nenea Iancu", un omagiu pentru Caragiale

0
Publicat:
Ultima actualizare:

În 2012 sărbătorim „Anul Caragiale" odată cu împlinirea a 160 de ani de la nașterea marelui dramaturg, iar importatorul de bere Bavarom a adus un omagiu lui Nenea Iancu prin lansarea unei beri care-i poartă numele.

Nenea Iancu este o bere produsă din patru ingrediente de bază: apă, malț din grâu, malț din orz şi hamei, după un procedeu natural de fermentaţie care durează 45 de zile. Berea Nenea Iancu se vinde în două sortimente: bere blondă de tip "Munchner Lager"cu o concentraţie de alcool de 4.9 grade şi nefiltrată tip "Weiss" cu o concentraţie de alcool de 5.1 grade.

Ambele beri sunt produse în orașul Memmingen din landul Bavaria. Reţeta care stă la baza berii Nenea Iancu este unică şi este realizată de producătorul german exclusiv pentru marca de bere românească.

"În urma studiilor de piaţă ale Bavarom, rezultate din procesul de distribuţie de bere premium de import, am ajuns la concluzia că piaţa din România poate acomoda un nou produs premium, o marcă locală. Astfel, am căutat o reţetă de bere care să fie produsă după un proces cât se poate de natural și care să se apropie de procedeul folosit de vechii berari. Dată fiind implicarea lui Caragiale în comerţul şi producţia de bere românească, am decis ca această bere să-i poarte numele. Cu această marcă de bere noi ne propunem să reînviem spiritul berii produse la 1900 pentru berăriile lui Nenea Iancu" a declarat Costin Ghindea, director general al Bavarom.

Berea Nenea Iancu este distribuită în exclusivitate în România de Bavarom. În primă fază berea Nenea Iancu a ajuns sub formă de draft în Horeca. Până în acest moment berea Nenea Iancu a fost listată în peste 30 locaţii din București, Brașov, Cluj-Napoca, Iași, Ploieşti, Timișoara, Craiova, Târgu Neamț și Mamaia, din ultima parte a verii urmând să demareze şi distribuţia la sticle de 0,5 litri atât în Horeca, cât şi în retail.

Economie



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite