Bancile isi indreapta atentia spre cardul de credit si co-branding

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Cardul de credit si cel de tip co-branding sunt tot mai prezente in strategiile bancilor de dezvoltare a platilor electronice, atentia institutiilor de credit indreptandu-se spre tranzactionarea la

Cardul de credit si cel de tip co-branding sunt tot mai prezente in strategiile bancilor de dezvoltare a platilor electronice, atentia institutiilor de credit indreptandu-se spre tranzactionarea la comercianti, a declarat, ieri, vicepresedintele VISA CEMEA, Radu Obreja. "Bancile cu un numar mare de carduri emise fac analiza conturilor si cardurilor atasate pentru a vedea care trebuie sa ramana, avand in vedere profitabilitatea. Mai multe banci au inceput sa-si curete portofoliile si sa inchida conturile inactive", a explicat vicepresedintele VISA pentru Europa Centrala si de Est, Orientul Mijlociu si Africa. In ceea ce priveste cardurile co-branding, de regula emise de banci in colaborare cu lanturile de magazine, furnizorii de servicii de telefonie, sau cu grupuri profesionale, Obreja afirma ca reprezinta un mijloc de crestere a bancarizarii. "Nu spun ca nu mai este loc pentru cardul de debit, insa de aici incolo cartile de credit vor ocupa un loc din ce in ce mai important", a mai spus oficialul VISA.

Economie



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite