BRD va investi 1,5 milioane de euro pentru o noua identitate

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Banca Romana pentru Dezvoltare - Groupe Societe Generale a inceput ieri o campanie menita sa sublinieze apartenenta institutiei bancare la grupul francez, actionar majoritar al bancii. "Groupe Societe

Banca Romana pentru Dezvoltare - Groupe Societe Generale a inceput ieri o campanie menita sa sublinieze apartenenta institutiei bancare la grupul francez, actionar majoritar al bancii. "Groupe Societe Generale doreste ca toti membrii sai sa adopte aceeasi emblema", a declarat Patrick Gelin, directorul general al BRD. Noua sigla a bancii este un patrat impartit in doua culori: rosu si negru. "Negrul inseamna stabilitate, iar rosu inseamna dezvoltare", a explicat Bogdan Baltazar, presedintele bancii, semnificatia noii embleme. Campania va costa aproximativ 1,5 milioane euro. Aproximativ un milion de euro vor fi alocati pentru dotarea tuturor unitatilor BRD cu elementele noii identitati corporative (care se va incheia pana la sfarsitul anului). "500.000 de euro va costa campania de publicitate pe care banca o va derula prin intermediul canalelor de televiziune, pana la sfarsitul acestui an", a dezvaluit Florin Luca, secretarul general al BRD. Noul slogan al bancii va fi "Puterea de a reusi" si ilustreaza, potrivit oficialilor bancii, principalul obiectiv strategic pe care aceasta si l-a fixat - plasarea clientilor in centrul preocuparilor sale. Bogdan Baltazar a anuntat ca, in perioada urmatoare, BRD se va axa asupra activitatilor de finantare corporatista, a celor de finantari public private, precum si asupra fondurilor comune de investitii.

Economie



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite