Aviva isi largeste oferta cu produse destinate companiilor- interviu cu presedintele Aviva Asigurari de Viata Romania, dl. Carl Boehrn

0
Publicat:
Ultima actualizare:

* Obiectivul companiei - un loc cat mai bun pe piata asigurarilor de viata * Atuul - calitatea foarte buna a produselor oferite

- In luna iunie 2002, Commercial Union Asigurari de Viata a devenit Aviva Asigurari de Viata. Care a fost impactul acestei schimbari asupra clientilor si incasarilor companiei? - Schimbarea denumirii companiei a reprezentat o decizie importanta atat pentru companie, cat si pentru clientii sai. Motivul principal care a stat la baza luarii acestei decizii a fost reunirea celor peste 25 milioane clienti din intreaga lume sub un singur nume - Aviva. Aceasta a adus in interiorul companiei sentimentul apartenentei la aceeasi familie puternica. - Care au fost rezultatele inregistrate la sfarsitul anului 2002 si pe primele 7 luni din acest an? Cu ce rezultate preconizati sa incheiati acest an? - In trei ani de la lansarea companiei pe piata romaneasca am ajuns numarul 4 pe piata asigurarilor de viata. Am fost compania cu cea mai importanta crestere in primii ani de activitate pe piata din Romania. Am continuat sa crestem in primele sapte luni ale acestui an. Ceea ce este cel mai important pentru noi este calitatea afacerii noastre. Foarte multi dintre clientii nostri opteaza pentru mai mult de un produs. Acesta este motivul pentru care ne-am propus sa continuam sa ne imbunatatim calitatea serviciilor oferite clientilor nostri. - Cu toate ca a intrat mai tarziu pe piata, la sfarsitul anului trecut Aviva ocupa locul 4 in clasamentul societatilor care ofera asigurari de viata. Cum ati reusit sa obtineti acest rezultat si ce loc tintiti pentru finele anului? - Am intrat pe piata romaneasca putin mai tarziu decat competitorii nostri. Locul patru pe piata societatilor care ofera asigurari de viata este rezultatul concentrarii continue pe furnizarea unor servicii financiare de foarte buna calitate. Ne vom consolida pozitia, iar tinta noastra este clasarea, in viitorul apropiat, pe locul 2 sau 3. Cred insa ca deja ne situam pe primul loc in ceea ce priveste calitatea produselor noastre si acesta este cel mai important lucru. - Care a fost politica de cucerire a pietei adoptata? Ati preferat o politica agresiva sau o politica a pasilor mici, dar "siguri"? - Strategia noastra in Europa, si in special in Europa Centrala si de Est, este de a veni cu produse destinate economisirii, dar si pentru protejarea acestora. Ne vindem produsele prin forta de vanzari directa si prin relatia de bancassurance pe care o avem cu bancile. Ne-am dezvoltat agresiv si cred ca vom continua in acelasi mod. - Care sunt produsele pe care le oferti in prezent? Ce produse noi intentionati sa lansati in urmatoarea perioada? - In ce priveste produsele pe care le oferim in prezent clientilor, ne axam in primul rand pe cele de tip Unit Linked, dar le avem si pe cele strict de economisire, fara componenta de asigurare. Avem produse care combina componenta de economisire cu cea de protectie, produse pur de protectie sau pur de economisire. La cele care au componenta de protectie se pot atasa si clauze medicale. Avem o gama excelenta. Recent am lansat un nou pachet de produse destinate companiilor pe care acestea il pot oferi, ca un bonus, angajatilor. Din oferta noastra, cele mai populare sunt produsele de tip Unit Linked. Cel mai bine vandut este Sigma - produsul de economisire in vederea pensionarii - care anul trecut a primit premiul pentru cel mai bun produs de pensii. - Care sunt atuurile companiei dvs pe o piata puternic concurentiala, cum este cea a asigurarilor? - Punctul nostru forte consta in forta financiara a grupului nostru. Promovam in Romania aceleasi valori pe care le avem si in Europa de Vest si, odata cu asta, beneficiem de foarte multa experienta, avand in vedere ca suntem pe piata asigurarilor de peste 300 de ani. Dar cred ca cel mai important atu sunt oamenii pe care ii avem, adevarati profesionisti in domeniu. - Cum ati caracteriza piata asigurarilor din Romania? - Piata asigurarilor din Romania este inca in crestere si cred ca are un potential deosebit. Sunt foarte multe persoane in Romania care nu au o polita de asigurare, iar tocmai acesta este segmentul pe care il vizam. - Ce reprezinta Grupul Aviva la nivel european? - Pe piata europeana suntem unul din marii jucatori in domeniul asigurarilor de viata, al doilea ofertant de asigurari de viata si pensii, fiind in acelasi timp cea mai mare companie de asigurari din Marea Britanie. Grupul Aviva isi desfasoara activitatea ca o echipa integra, unita, dedicata atingerii unui nivel de crestere performant, pe pietele deservite de noi. Tinta noastra, la nivelul grupului, este de a gasi echilibrul intre responsa-bilitatile top managementului si suportul operational. Astfel vom putea fi siguri ca vom colabora mult mai puternic in ariile ce compun afacerea noastra, vom schimba cunostinte, idei si know-how, pentru a castiga avantaj si a ne pozitiona inaintea competitorilor nostri.

Economie



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite