Alegerile vor dubla incasarile tipografiilor
0Pe langa tipariturile obisnuite, tiparirea buletinelor de vot si a afiselor electorale va dubla in acest an valoarea pietei, a declarat Dan Docan, directorul Imprimeriei Nationale. "Intr-un an
Pe langa tipariturile obisnuite, tiparirea buletinelor de vot si a afiselor electorale va dubla in acest an valoarea pietei, a declarat Dan Docan, directorul Imprimeriei Nationale. "Intr-un an electoral, volumul pietei se dubleaza pentru ca se tiparesc nu numai buletine de vot, ci si afise, pliante sau fluturasi distribuiti pe strada", a precizat Docan. Anul trecut, piata tipariturilor a trecut de 300 milioane euro, fata de 276 milioane euro in 2002. Docan a precizat ca, in 2003, tiparirea cartilor a costat 25 milioane euro, pentru ziare s-au cheltuit 55-56 milioane euro, pentru reviste aproximativ 30-40 milioane euro, pentru pliante si fluturasi - circa 50 milioane euro, iar pentru oferte comerciale - aproximativ 3 milioane euro. Totusi, piata romaneasca este inca sub nivelul celorlalte state candidate la UE, in conditiile in care cheltuielile anuale medii pe locuitor se ridica la 12 dolari, fata de 27 de dolari in Slovacia, 37 de dolari in Ungaria sau 43 de dolari in Cehia.