Adio plăţilor în avans la cablu

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Operatorii de servicii de cablu tv, internet, telefiziune digitală şi telefonie au convenit, după o întâlnire cu reprezentanţii Protecţiei Consumatorilor, să renunţe la obligativitatea

Operatorii de servicii de cablu tv, internet, telefiziune digitală şi telefonie au convenit, după o întâlnire cu reprezentanţii Protecţiei Consumatorilor, să renunţe la obligativitatea plăţii în avans a abonamentelor, precum şi la clauze contractuale care afectează beneficiarii serviciilor. Potrivit unui comunicat de ieri al Autorităţii Naţionale pentru Protecţia Consumatorului (ANPC), discuţiile s-au axat pe găsirea unor modalităţi de îmbunătăţire a contractelor încheiate de furnizorii de servicii cu beneficiarii serviciilor, din punct de vedere al protecţiei consumatorilor, în sensul respectării legislaţiei în vigoare. De asemenea, operatorul economic este obligat să înştiinţeze consumatorul înaintea opririi furnizării serviciilor respective, iar în contracte va fi introdusă o clauză prin care operatorul se obligă să notifice consumatorul cu 30 de zile înainte de expirarea contractului. Totodată, operatorii sunt obligaţi să scadă din factură contravaloarea perioadei în care consumatorii nu au beneficiat de serviciile respective, din motive independente de ei.

Economie



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite