AOL a cumpărat „The Huffington Post“

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Gigantul online AOL a finalizat, duminică-noapte, tranzacţia prin care a achiziţionat site-ul de ştiri „The Huffington Post“, unul dintre cele mai vizitate portaluri din Statele Unite ale Americii.

Suma pe care AOL a plătit-o pentru a cumpăra site-ul este 315 milioane de dolari. „Această achiziţie va crea o companie americană de media din noua generaţie, cu acces la nivel mondial, care combină conţinutul, comunitatea şi experienţa socială pentru consumatori", a declarat Tim Armstrong, director executiv şi preşedinte al AOL, citat de „Financial Times".

Arianna Huffington, unul dintre principalii acţionari ai portalului, va prelua o funcţie de conducere în cadrul organizaţiei, ocupându-se de o nouă divizie pentru integrare, devenind totodată şi preşedinte editorial şi redactor-şef al noului-creat Huffington Post Media Group, informează „The New York Times".

INVESTIŢIE DE UN MILION DE DOLARI

Tranzacţia reprezintă un succes important pentru „The Huffington Post", portal înfiinţat în 2005 cu o investiţie de numai un milion de dolari. Acum, peste 25 de milioane de utilizatori vizitează lunar site-ul care numără acum peste 200 de angajaţi. La acest capitol, situaţia celor două companii pare contrastantă.

În timp ce numărul angajaţilor portalului s-a triplat în ultimii ani, AOL a eliminat anul trecut aproape 2.500 de locuri de muncă (aproximativ o treime din numărul total al angajaţilor).

Economie



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite