Televiziunile - in propria oglinda

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Romania 1 - lider de piata in prima zi din 2004 Programul de Revelion al postului Romania 1 a fost lider de piata in primele ore ale anului 2004. Astfel, pe intervalul 1-7 (in data de 1 ianuarie

Romania 1 - lider de piata in prima zi din 2004
Programul de Revelion al postului Romania 1 a fost lider de piata in primele ore ale anului 2004. Astfel, pe intervalul 1-7 (in data de 1 ianuarie 2004), pe target All Urban, Romania 1 a condus detasat posturile comerciale Antena 1 si Pro Tv. Recitalurile Bonnie Tyler si Saragosa Band, ca si momentele de umor cu Horatiu Malaele si selectiunile de muzica populara, ritmul alert al transmisiilor in direct i-au facut pe telespectatorii romani sa aleaga Romania 1. Romania 1 a continuat sa fie lider in prima zi a anului pe intervalul 7-14, la nivel urban, emisiunea de folclor "Vedete ale cantecului popular" inregistrand un varf de audienta de 15,8% (42,9% - cota de piata) la ora 13, moment in care Antena 1 si Pro Tv inregistrau 3,2 si respectiv 2,7 puncte de rating. Si Gala circului de la Monte Carlo a tinut telespectatorii pe Romania 1, astfel ca intre orele 18 si 19 postul public a fost pe primul loc, inregistrand 10,1 puncte de rating. Bineinteles ca si Andreea Marin cu emisiunea "Surprize, Surprize" a intrat cu dreptul in noul an, astfel ca pe intervalul 20-23,30, Romania 1 a surclasat din nou concurenta, inregistrand un varf de 13,4 puncte de rating la nivel urban la ora 21, in timp ce filmul "Sfantul" de la Antena 1 a inregistrat un varf de 10,4 rating, iar filmul care o avea protagonista pe Cindy Crawford a adus Pro Tv 7,5 puncte de rating.
Adrenalina Protevelionului
Peste o treime dintre romanii de la oras, cu varste cuprinse intre 18 si 49 de ani, care aveau televizorul deschis in noaptea de Revelion, au trecut in 2004 cu Pro TV. Potrivit datelor furnizate de TNS-AGB International, Pro TV a inregistrat la ora 0,00, pe 31 decembrie, exact la cumpana dintre ani, cea mai ridicata cota de piata pe principalul sau segment de public (18-49, mediul urban), public comercial. Transmisiunea in direct din Piata Revolutiei, unde peste 100.000 de oameni au vibrat la adrenalina "Protevelionului", prezentat de Mihai Dobrovolschi, Wilmark si Vlad Craioveanu, a inregistrat 18,7 puncte de audienta si 35,9% cota de piata. Prin comparatie, Antena 1 a avut in momentul trecerii dintre ani numai 13,9 puncte de rating si 26,8% cota de piata pe acest segment de public. Romania 1 a inregistrat in preferintele publicului comercial un scor de numai 10,8/20,8%. Intre orele 23,58-0,04, timp in care laserele scriau pe cerul din Piata Revolutiei Pro TV, acest post de televiziune a inregistrat, la nivel comerical, in medie 18,5 puncte de audienta si 35,5%, timp in care Romania 1 realiza un scor de 15,3/29,5%, iar Antena 1 10,1/19,5. La nivel urban, Pro TV a inregistrat, in cele 6 minute care au marcat cumpana dintre ani, 15,3 puncte de rating, cu 28,2% cota de piata, Romania 1 - 15,3/28,1%, iar Antena 1 - 15,1 cu 27,7%.
"Observator" si "Ciao Darwin", atuurile Antenei 1
31 decembrie este, probabil, ziua cu cea mai mare miza pentru televiziuni. Antena 1 a incheiat anul in topul audientelor datorita aceluiasi "Observator" care ii aduce, de multa vreme, recunoastere si premii. Ultima editie din 2003 a jurnalului de stiri a batut concurenta la rating, asa cum, in noaptea de Revelion, doar "Ciao Darwin" a mai reusit, pentru postul din Baneasa.

Cultură



Partenerii noștri

image
canal33.ro
Ultimele știri
Cele mai citite