0

Pacaleala generala De o saptamana incoace, traim intr-o tara noua. Romania a devenit "Manelia", taramul magic in care o anume muzica saltareata pluteste in aer, e-n toate cele ce sunt si-n cele ce

Pacaleala generala
De o saptamana incoace, traim intr-o tara noua. Romania a devenit "Manelia", taramul magic in care o anume muzica saltareata pluteste in aer, e-n toate cele ce sunt si-n cele ce dau deja din buric. Monarhie, imperiu, ce-o mai fi fiind acest stat, e ticsit de ierarhii, de nobili dintre cei mai ahtiati dupa popularitate. Oamenii sunt in stare de orice pentru a infesta mass-media, inclusiv de a planui scandaluri monstruoase, din care sa iasa mai mult decat sifonati. Actul I: Guta este proclamat "Rege al manelelor". Actul II: Adrian Minune, detinator moral al acestui titlu, profereaza din "ilegalitate" injurii la adresa lui Ion Petrisor, omul care a avut initiativa incoronarii. Actul III: in replica, Petrisor il "mangaie" pe Adrian cu minunate acuze de natura sa starneasca interesul Politiei. Actul IV: ca in orice piesa de calibru, trebuia sa existe o "lovitura de teatru". Asadar, ni se explica senin ca scandalul a fost o simpla manevra de a se vari in centrul atentiei, iar "dusmanii" sunt, de fapt, prieteni la catarama. Ca, intr-o prima faza, Ion Petrisor a vrut sa-l declare pe Adrian "Imparatul manelelor", iar pe Guta - rege, pentru ca amandoi sa fie la aceeasi cota. Cum ar veni, Romania e populata numai cu fraieri, daca au putut sa creada ca ei nu se iubesc nespus si ca se au la cutite. Pacaleala generala, pentru niste reclama in plus... Dupa ce au pus la cale, la "Teo", un televoting prin care sa se decida cine este adevaratul "purtator moral" al coroanei, Guta si Minune se despart cu zambetul pe buze. Adrian a castigat, cu cateva sute de puncte avans, asa ca e dator sa clarifice lucrurile: "Nu e mare diferenta intre mine si fratele meu. Imi pare bine ca s-a spalat onoarea manelelor. Coroana s-o pastreze Guta, sa faca ce vrea cu ea, dar sa nu mai apara niciodata cu ea". Ne-am inteles?