CRONICA TV - Marimea conteaza
0La sfarsit de an, toate firmele de asigurari se inghesuie sa isi faca reclama. De la sunete specifice atelierelor de reparatii pana la inconfundabilele "dizertatii" ale lui Mugur Mihaescu, alias
La sfarsit de an, toate firmele de asigurari se inghesuie sa isi faca reclama. De la sunete specifice atelierelor de reparatii pana la inconfundabilele "dizertatii" ale lui Mugur Mihaescu, alias Garcea - la toate au recurs firmele de asigurari, prin intermediul firmelor de publicitate, pentru a-si atrage clienti. Insa pe ce au dat banii cei de la Omniasig depaseste orice imaginatie. "Target-ul, pe segmente de varsta, este intre 25 si 50 de ani, pe rulaj urban, cu studii medii si superioare". Cam asa au gandit cei de la Omniasig publicul-tinta al reclamei lor. Iata insa ce se vede pe ecran: un accident usor, un tanar speriat, o pereche de picioare "bune" in viziunea tuturor, cu studii sau nu. Continuarea nu este la fel de buna, in locul unei fete angelice aparand o figura ridata si respingatoare: o femeie trecuta bine, care nu pare deloc deranjata de micul accident, ci dimpotriva. Tocmai de aceea urmatoarea scena are loc in dormitor. "Stii ce vreau de la tine" este replica prelinsa printre buzele scofalcite de riduri. Tanarul nu are nici o reactie, iar nabadaioasa batrana continua: "O ai in regula? E mica, dar e cea mai buna". Publicul trebuie sa inteleaga ca e vorba de asigurare, sau si de asigurare, pentru ca printre cearsafuri, disperarea tanarului si nerabdarea femeii replicile nu mai pot fi foarte clare. Intrebarea este cum nu s-au sesizat inca organizatiile care protejeaza batranii sau, in tonul reclamei, tinerii. Pentru ca altfel, cei cu studii medii si superioare, trecuti de 25 si chiar de 50 de ani, cu siguranta au invatat sa se apere de asemenea imagini horror apasand telecomanda. Mai raman spargatorii de seminte, admiratorii de Garcea, precum si adolescentii in ale caror vise erotice se poate incadra imaginea respectiva atunci cand registrul gerontofil isi cere si el drepturile. Deci, cei de la Omniasig incearca sa atraga un segment caruia alte firme de asigurari i-au dat exact ce a vrut. Si atunci chinul tanarului de a satisface gusturi stafidite este inutil. Cu toate acestea, asigurarea trebuie facuta. Dar pentru cineva care vrea sa se stie la adapost in cazul unui incident rutier, marimea chiar conteaza.