CRONICA TV - Generozitate fara comert cu sentimentele

0

Se poate sari in ajutorul semenilor nostri si fara spectacolul filantropiei. Se poate intinde o mana celor in suferinta si fara a regiza, spre induiosarea generala, comertul cu sentimentele. Nu este

Se poate sari in ajutorul semenilor nostri si fara spectacolul filantropiei. Se poate intinde o mana celor in suferinta si fara a regiza, spre induiosarea generala, comertul cu sentimentele. Nu este neaparata nevoie de un fundal muzical adus din arsenalul revuistic pentru a alina o durere. O astfel de emisiune isi propune sa realizeze Cristian Tabara cu "Daruiesti si castigi", la Pro TV. Intr-un decor simplu, fara sa faca parada modei, asezat prieteneste printre cei despre care are de gand sa ne vorbeasca, moderatorul nu contrazice, in nici o ipostaza, conditia unei adevarate gazde chemate sa patroneze o astfel de emisiune, cu alte cuvinte are ceea ce se numeste "inteligenta inimii". Stie ca exista lucruri cu care nu se glumeste si nici nu se insista asupra lor. Necajita familie vazuta zilele trecute, o mama singura si un baiat victima a unui dramatic accident, de pe urma caruia s-a ales cu grave arsuri, parea, la inceput, o stana de piatra. Erau, amandoi, incremeniti in durere. Incet-incet, Cristian Tabara le-a inseninat chipurile, le-a adus un zambet, lasandu-le intreaga demnitatea. Nu s-a bagat in sufletul adolescentului, care marturisea ca, la un moment dat, nemaiputand suporta durerile, si-ar fi dorit moartea. S-a multumit sa ne comunice bucuria de a-l vedea mai linistit. Ajutoarele care au inceput sa soseasca, banii, calculatorul si altele pareau, in aceasta atmosfera, un dar firesc de Craciun, si nu un gest ce asteapta aplauze la scena deschisa.