CRONICA TV - "Baietii buni", noii idoli ai politistului roman

0

Bucurestiul este acum in siguranta, pentru ca politia romana are cu doi baieti buni mai mult. Ei nu iau spaga si nu iti servesc expresii de genul: "Am bea si noi un vin, dupa serviciu", daca te-au

Bucurestiul este acum in siguranta, pentru ca politia romana are cu doi baieti buni mai mult. Ei nu iau spaga si nu iti servesc expresii de genul: "Am bea si noi un vin, dupa serviciu", daca te-au mirosit ca ai incalcat legea. "Baietii buni" de la Pro TV fac yoga, au Dacie, vorbesc urat, ca orice cetatean obisnuit. Sunt simpatici si autentici, un adevarat exemplu pentru politistul de proximitate. Au vazut multe filme de la Hollywood, asa ca stiu cum sa actioneze rapid, sa insface infractorii si sa dea cu ei de pamant, bineinteles, in legitima aparare. Uneori joaca murdar si sunt apreciati, in bransa, pentru curaj. Alteori, lipsiti de experienta, sunt gata-gata s-o ia pe coaja. Detectivii Boboc si Balan nu se suporta, la inceput, cliseu care nu prea mai surprinde si care pastiseaza reteta policierului american. Personajele capata, insa, consistenta si isi revendica personalitatea. Se leapada de americanisme si vorbesc mai pe intelesul nostru. Aduc cu ele un suflu romanesc pe care il recunoastem si-l detestam in acest film, miscandu-se in lumea traficantilor de droguri si carne vie. Anuntat cu mare insistenta, serialul "Baieti buni" a avut, in sfarsit, premiera la Pro TV, duminica seara. Un proiect delicat si riscant, caruia nu i-a fost, insa, supraevaluata calitatea. Baietii rai, Ciupanezu (Stefan Banica jr.), Rotula (Cristi Iacob) se strecoara excelent in rol, convingator, cu naturalete. Cuplul de soc: Balan-Boboc (Cabral-Dragos Bucur) se coaguleaza perfect, ca o catusa pe mana infractorului. Nici nu ne-o puteam imagina altfel nici pe Cosmina Pasarin, in rolul Guvidei, in "uniforma" sexy si cu biciul in mana, dand palme unui mafiot infierbantat... Serialul le da o paine de mancat multor tineri talentati, care au acum sansa de a se face cunoscuti. Piperat cu "batai" si umor, excelent ilustrat muzical, serialul reuseste sa eludeze banalitatea, fiind bine filmat si sprijinit de scheletul unor interpretari reusite. "Baietii buni" si-au scos pistoalele si vor sa tinteasca audienta. Spre binele lor, ar fi indicat sa nu fie inarmati cu pocnitorile "Carpati".