Dacă seacă Dunărea, americanii se opresc la Budapesta

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Iulian Andrei, preşedintele Comisiei de incoming din cadrul Asociaţiei Agenţiilor de Turism (ANAT) şi director general al Blue Line Turism, atrage atenţia că numărul turiştilor americani

Iulian Andrei, preşedintele Comisiei de incoming din cadrul Asociaţiei Agenţiilor de Turism (ANAT) şi director general al Blue Line Turism, atrage atenţia că numărul turiştilor americani care ne vor vizita ţara depinde în mare măsură de debitul Dunării. "Turiştii americani vin în România în croazieră pe Dunăre şi ne putem aştepta la creşterea numărului de sosiri, aşa cum a fost şi anul trecut. Problema este că, dacă scade debitul Dunării, croazierele se opresc la Budapesta şi de acolo se continuă sau nu cu autocarul", declară Iulian Andrei. Acesta spune că Israelul şi Germania sunt pieţele cu cel mai mare potenţial pentru România, la care se adaugă şi Austria.

"În acest moment, Israel este cea mai agresivă piaţă, de unde estimăm ca vor veni în România circa 20.000 de turişti, de patru ori mai mulţi ca în anul 2006", mai spune oficialul ANAT. Acesta a precizat că, spre deosebire de anul trecut, a crescut şi numărul curselor charter dinspre Tel Aviv, spre Bucureşti fiind organizate săptămânal până la 7 astfel de zbori. Germania, cel mai mare "exportator " european de turişti, este, potrivit directorului Blue Line, "cea mai serioasă sursă de clienţi pentru staţiunile din România". Unităţile de cazare clasificate la nivel superior din staţiunile de pe litoral reprezintă principala destianţie a turiştilor germani, la care se adaugă circuitele culturale din oraşele transilvane. "Litoralul va fi vizitat în acest sezon estival de circa 10.000 de nemţi, în timp ce pentru circuite vor opta alte 5.000 de turişti germani", estimează Iulian Andrei.

Obiectivele la "pachet", cele mai căutate

Pentru Nicolae Nica, Managing Partner al companiei Leron, specializată pe segmentul turismului de afaceri, România devine atractivă pentru turiştii americani datorită faptului că este o destinaţie nouă. "Aceştia aleg oricum servicii de patru şi cinci stele, unde preţurile sunt comparabile cu cele din oricare altă destinaţie", spune oficialul Leron. Răzvan Teodorescu, director de marketing la agenţia Atlantic Tour, spune că piaţa americană este în creştere, dar nu la un nivel spectaculos. O caracteristică a cererii din partea turiştilor americani, ca şi a celor asiatici, este vizitarea la pachet a unor obiective importante din 2-3 ţări.

Societate



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite