Pe litoral, turismul de afaceri salveaza extrasezonul

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Luna mai n-a adus pe litoral prea multi turisti. Strainii, care nu se zgarcesc cand e vorba de o cura de sanatate cu namol sapropelic de Techirghiol, au umplut hotelurile Hora din Saturn si Doina din

Luna mai n-a adus pe litoral prea multi turisti. Strainii, care nu se zgarcesc cand e vorba de o cura de sanatate cu namol sapropelic de Techirghiol, au umplut hotelurile Hora din Saturn si Doina din Neptun, romanii profita de preturile mici pentru a-si trata reumatismele la Eforie Nord, Mangalia si Sanatoriul Balnear Techirghiol, in timp ce statiunile fara amenajari balneare sunt pustii. La Jupiter si Venus inca se lucreaza la reparatii si modernizari pe ultima suta de metri. Sare din rand statiunea Mamaia, mai animata ca oricand in aceasta perioada. Saptamana trecuta, camerele, holurile si restaurantele complexurilor Perla, Parc, Aurora, Flora, Victoria, Dacia, Select, Sirena erau pline ochi. In aceste zile, conducerea hotelului Perla s-a vazut nevoita sa-si restranga propriul spatiu de odihna pentru a face fata solicitarilor. Neasteptatul boom turistic s-a datorat, dupa succesul AUTO-SHOW-ului, targurilor nationale de confectii, textile si incaltamite (TINIMTEX) si metalo-chimice (TINMEC) aduse de la Eforie Nord, la Mamaia si, tot pentru prima oara, patronate de Romexpo in colaborare cu CCINA (Camera de Comert, Industrie, Agricultura si Navigatie) Constanta. "Simtim ca ne miscam spune viceprimarul Aurel Butnaru, patronul complexului Parc. Turismul de afaceri, nu prea dezvoltat pana acum pe litoral, este sansa Constantei de a se relansa spectaculos. Sunt cu atat mai multumit, cu cat, ca niciodata in aceasta luna, cele 400 de locuri de la Parc au fost ocupate in totalitate".

Societate



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite