TUR OPERATOR

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Promovare cu (d)efect Lupte cu tauri, flamenco si paella. Aceste cuvinte ii duc pe multi cu gandul la Spania. Iar multi chiar ajung sa viziteze aceasta tara. Anual, Spania este vizitata de

Promovare cu (d)efect
Lupte cu tauri, flamenco si paella. Aceste cuvinte ii duc pe multi cu gandul la Spania. Iar multi chiar ajung sa viziteze aceasta tara. Anual, Spania este vizitata de aproximativ 50 de milioane de turisti. Industria turistica este atat de bine pusa la punct in anumite zone, incat principala sursa de venituri este turismul. De exemplu, in sudul Spaniei, pe Costa del Sol, in afara de turism si ceva agricultura, alta industrie nu exista. In 2003, numai pe aeroportul din Malaga au aterizat aproape 6 milioane de turisti. Patronatul de Turism din Costa del Sol a muncit pentru a ajunge la aceste cifre. Au gasit investitori, au hoteluri pentru mai toate buzunarele, chiar daca uneori unitatile de cazare nu-si merita stelele afisate la intrare. Pentru ca turistul sa nu se plictiseasca stand pe marginea piscinei, s-au creat tot felul de facilitati pentru petrecerea timpului liber. Aproape in fiecare statiune de pe Costa del Sol exista un Aqua Magic, regiunea avand chiar o rezervatie de crocodili, delfinarii etc. La fiecare hotel sunt angajati animatori care se tin de capul tau "sa te distrezi". Poti juca volei, tenis de masa, sa tragi la tinta etc. Daca ai venit si cu copiii, ii poti lasa in grija angajatilor hotelului. Si asta nu este tot. Din Costa del Sol poti pleca in numeroase excursii de o zi in Andaluzia sau chiar poti ajunge in Africa de Nord. Intr-o saptamana petrecuta pe Costa del Sol poti vedea Sevilla, Granada si, daca ai viza de Anglia, poti ajunge si la Gibraltar. Totul este bine pus la punct, in orice statiune exista un birou de informatii pentru turisti unde poti afla detalii despre ce te intereseaza. In oferta turistica pentru aceasta zona, spaniolii nu au uitat sa treaca restaurantele de orice fel, terenurile imense de golf si chiar clinicile de chirurgie estetica. La noi, patronii din turism inca asteapta ca promovarea sa o faca statul. In timp, multi romani au inceput sa prefere sa-si faca vacanta pe afara. Ce-i drept, in lunile de varf, un sejur la Marea Neagra poate fi mai scump decat unul in Turcia, Grecia sau chiar Italia. Numarul turistilor straini care vin la noi a inceput sa creasca, dar nu sunt niste cifre spectaculoase. Abia acum au inceput sa apara vacantele combinate Litoral - Delta Dunarii. Dar, de obicei, unde ajunge turistul, acolo ramane. Patronii de hoteluri se pare ca se multumesc cu banii incasati pe cazare si, eventual, pe mancare. O promovare "agresiva" cu spoturi la televiziunile de-afara probabil ca ar avea efect. Dar trebuie multi bani si munca. Or, unii dintre noii patroni din turismul autohton nu au facut investitii nici in hotelurile pe care le-au cumparat. Afara, Romania este inca asociata cu mitul Dracula, cu Ceausescu si cu numele catorva sportivi. Pana acum nu s-au creat niste simboluri care sa atraga turistii. De cateva luni, prin ministerul de resort se incearca asocierea Romaniei cu turismul ecologic si cu Delta Dunarii.

Societate



Partenerii noștri

image
canal33.ro
Ultimele știri
Cele mai citite