Obligatiile hotelierilor fata de turisti

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Trei sferturi din hotelurile din tara nu sunt pregatite sa primeasca turistii. Aceasta este concluzia ultimului control realizat de inspectorii Autoritatii Nationale pentru Protectia Consumatorului la

Trei sferturi din hotelurile din tara nu sunt pregatite sa primeasca turistii. Aceasta este concluzia ultimului control realizat de inspectorii Autoritatii Nationale pentru Protectia Consumatorului la toate hotelurile, motelurile, vilele si pensiunile turistice din tara. Cand ajungeti la hotel, este bine sa stiti ca trebuie sa primiti o serie de informatii. In primul rand este necesar sa vi se furnizeze numarul de telefon unde puteti reclama orice problema. Telcons - 0800 080 999, adresa si numarul de telefon ale oficiilor judetene pentru protectia consumatorilor in a carui raza se afla agentul economic. Apoi, la receptiile hotelurilor trebuie sa fie afisate tarifele de cazare, atat minimale cat si maximale, in primul rand exprimate in lei, deoarece prevederile legale interzic practicarea de tarife discriminatorii intre turistii straini si romani. Reprezentantii hotelului trebuie sa va puna la dispozitie pliante cu informatii in limba romana si in alte doua limbi de circulatie internationala cu informatii utile: instructiuni de folosire a telefonului, tarifele la convorbirile telefonice. Activitatile distractive nu pot fi organizate de patronii hotelului decat in spatii distincte, cu intrari ce sunt separate fata de fluxul turistilor, si nu in holurile unitatilor. Totodata, este necesar sa vi se dea informatii privind includerea sau nu in tariful de cazare a serviciilor auxiliare, cum ar fi repararea obiectelor de uz personal, frizerie, coafura, manichiura sau inchirieri diverse. La hotelurile de cinci stele trebuie sa aveti un seif disponibil, iar la celelalte este necesar sa vi se ofere posibilitatea de depozitare a valorilor la receptie.

Societate



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite