Mangalia - grad de ocupare 80 la suta

0
Publicat:
Ultima actualizare:

In timp ce, pentru unii hotelieri de pe Litoral, 21 august da semnalul trecerii la extrasezon, SC Mangalia SA mareste, dimpotriva, viteza de reactie la provocarile pietei, lansate in special de

In timp ce, pentru unii hotelieri de pe Litoral, 21 august da semnalul trecerii la extrasezon, SC Mangalia SA mareste, dimpotriva, viteza de reactie la provocarile pietei, lansate in special de turismul international. "La noi, este tot varf de sezon. Dar un varf de sezon cu tarife mai mici cu 10 la suta, incepand de maine, 21 august, atat pentru turistii romani, cat si straini (de la 500.000 lei locul, pana ieri, la 400.000 lei, de persoana, pe zi, la turism organizat), iar de la 1 septembrie, cu 20 la suta. In clipa de fata, gradul nostru de ocupare tinde catre 80-90 la suta. Trebuie sa recunosc, ne-a declarat, ieri, directorul societatii, dl. Liviu Scarlat, ca prelungirea varfului de sezon se datoreaza mai ales faptului ca aceasta perioada este preferata, la SC Mangalia SA, de turistii germani, francezi si olandezi. Vom sta, asadar, chiar mai bine decat in iulie si prima jumatate a lunii august. Nu putem fi decat multumiti". Hotelurile societatii de pe faleza Mangaliei isi vor inchide portile pe 28 octombrie si, "daca vom avea sustinerea financiara promisa, tot atunci vom demara si lucrarile de modernizare la complexul Siemens-Mangalia, in dorinta de a ridica confortul unor camere la 4 stele, pentru cei cu posibilitati financiare mai mari si pretentii pe masura". Sunt turisti straini care vin, an de an, la "Siemens", pentru o cura completa de sanatate in baza de tratament din incinta complexului, pentru a se desfata cu o partida de inot, chiar si pe vreme rea, in piscina olimpica cu apa de mare, pentru a se sori pe plaja din imediata vecinatate a hotelului. Firma TUI se numara, de doi ani de zile, printre clientii de-acum statornici ai "Siemens"-ului, ca, de altfel, si Cavalerii de Malta, care se pare ca vor veni aici in numar tot mai mare. "Jumatate dintre turisti isi pastreaza destinatia si ne sunt fideli noua, ceilalti 50 la suta vin la reclama facuta de clientii multumiti sau la publicitatea facuta de noi la targurile de turism. Am observat un lucru: cei care apuca sa vina aici o data, revin apoi, an de an, in proportie de 70-80 la suta". SC Mangalia SA s-a inscris si in programul destinat turismului social de toamna, cu 50 de locuri.

Societate



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite