Dubai, Istanbul si Milano, destinatii pentru turismul de shopping

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Abia de anul acesta, in Romania marfurile nevandute in sezonul toamna-iarna au inceput sa fie soldate, respectiv sa fie vandute cu adevarat la preturi reduse, in perioada 15 ianuarie - 15 aprilie. In

Abia de anul acesta, in Romania marfurile nevandute in sezonul toamna-iarna au inceput sa fie soldate, respectiv sa fie vandute cu adevarat la preturi reduse, in perioada 15 ianuarie - 15 aprilie. In Occident insa, usile spre raiul cumparaturilor ieftine sunt de ani buni larg deschise. Doar ca sezonul reducerilor tine mult mai putin. Asta face ca batalia pentru marfuri ieftine sa fie cu mult mai apriga. De aceea s-a inventat turismul de shopping.In 3-5 zile alergi intre muzee si magazine intesate cu lume dornica de chilipiruri. Cumparaturile cele mai "ieftine" de la sfarsit de saptamana pot fi in Dubai, la Istanbul sau Milano. Asa se face ca, pentru a se adapta cererii, agentiile autohtone de turism au inceput si ele sa intermedieze excursii spre destinatii de shopping, iar liniile aeriene sa faciliteze demersul, reducand la randul lor pretul dus-intors al biletelor. Ofertele vizeaza pe ansamblu, cel putin teoretic, costuri minime de transport si cazare de pana la 1.000, maximum 2.000 euro. La acestea se adauga banii alocati cumparaturilor cu pricina, de la hainele si produsele din piele (rentabile la Istanbul) pana la cele electronice si din aur din Dubai.

Societate



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite