DerTour a lansat deja colectia de iarna

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Cel mai vechi tour-operator german, DerTour, si-a lansat pe piata romaneasca oferta pentru iarna 2004-2005. Evenimentul s-a produs la Mamaia, in week-end, in prezenta vicepresedintelui concernului

Cel mai vechi tour-operator german, DerTour, si-a lansat pe piata romaneasca oferta pentru iarna 2004-2005. Evenimentul s-a produs la Mamaia, in week-end, in prezenta vicepresedintelui concernului german, Rudolf Stauble. Agentiile de turism autohtone s-au aratat interesate in colaborarea cu vestita firma germana, lider de piata in turismul de afaceri. DerTour are de oferit 25 de produse turistice, in toata lumea, de care beneficiaza anual 2 milioane de turisti. Din februarie 2004, concernul si-a deschis reprezentanta la Bucuresti, ceea ce a dublat practic vanzarile din tara. "Am venit in Romania pentru a oferi o noua perspectiva pentru petrecerea vacantei. Acum prospectam piata locala pentru a ne aduce turistii aici", ne-a declarat vicepresedintele Rudolf Stauble, originar din Brasov. "Turismul romanesc are o infrastructura buna. Multe hoteluri sunt la standarde similare cu unitati de cazare din strainatate. Dar, din cate mi-am dat seama, turismul romanesc este deficitar la capitolul servicii. Aici este o problema". In opinia managerului DerTour, Romania nu poate atrage turisti straini fara o publicitate agresiva si constanta, pe care trebuie s-o faca statul, nu tour-operatorii. "Asa fac Grecia si Turcia si uitati rezultatele!" Oferta de vacanta DerTour pentru iarna este o selectie a celor mai frecventate destinatii pentru sezonul rece: Cehia, Elvetia, Austria, Scandinavia. Romanii care doresc sa calatoreasca la Praga sau la Viena, de exemplu, trebuie sa plateasca pentru un loc intr-un hotel de trei stele sume care pornesc de la 32, respectiv 41 de euro pe noapte, cu micul dejun inclus.

Societate



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite