Bugetul de promovare turistica in 2005, jumatate fata de anul trecut

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Romania are, in acest an, un buget de promovare a turismului de 134 miliarde lei (circa 3,7 milioane de euro), jumatate din suma disponibila in 2004, a declarat Carmen Moraru, directorul Directiei de

Romania are, in acest an, un buget de promovare a turismului de 134 miliarde lei (circa 3,7 milioane de euro), jumatate din suma disponibila in 2004, a declarat Carmen Moraru, directorul Directiei de Promovare a Autoritatii Nationale pentru Turism. "Suma prevazuta in bugetul ANT pentru aceasta activitate ar putea fi majorata la rectificarea bugetara, la fel cum s-a intamplat si anul trecut", a adaugat Moraru. Masurile de promovare adoptate de ANT prevad participarea la targuri si expozitii internationale, realizarea unor materiale specifice, precum si sustinerea initiativelor locale din domeniu. Anul trecut, suma alocata promovarii de catre autoritatile centrale a ajuns, dupa rectificarea bugetului, la 260 de miliarde de lei. in comparatie cu Romania, Bulgaria a avut in 2004 un buget de promovare de peste cinci milioane euro, in timp ce Ungaria a depasit din 2003 nivelul de 20 milioane de euro pentru programe de marketing in turism. Anul trecut, in Romania au fost inregistrati 6,6 milioane de vizitatori straini, cu 18 la suta mai multi decat in 2003, cifra care se apropie de numarul romanilor care au plecat din tara.

Societate



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite