Se suplimentează posturile la birourile externe de turism

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Preşedintele Autorităţii Naţionale pentru Turism (ANT) anunţă intensificarea campaniei de promovare a României, pe plan extern, ca destinaţie turistică pentru toate anotimpurile. După un

Preşedintele Autorităţii Naţionale pentru Turism (ANT) anunţă intensificarea campaniei de promovare a României, pe plan extern, ca destinaţie turistică pentru toate anotimpurile. După un an în care bugetul de promovare externă a instituţiei a fost la cel mai mare nivel de după 1989, ANT anunţă că se constată deja un interes crescut al străinilor pentru destinaţia România. Ca urmare, vor fi continuate campaniile out-door demarate în 2006, caravanele de informare şi acţiunile de relaţii publice menite să popularizeze România. În aceste acţiuni au fost implicate toate cele 16 birouri de promovare turistică a ţării din străinătate. Numărul posturilor la unele dintre aceste birouri de promovare, unde se constată un interes crescut pentru oferta turistică autohtonă ar putea fi suplimentate. "Rezultatele se văd deja: încă de la primele târguri de turism din acest an, interesul străinilor pentru destinaţia România a fost mult mai mare decât în anii trecuţi. De aceea dorim să continuăm acest tip de promovare intensivă. Publicitatea out door, pe mijloace de transport sau în staţii de metrou, este foarte eficientă, dar o dorim susţinută şi de o campanie media pe canalele de televiziune pan-europene", a mai informat oficialul ANT. Acesta anunţă că se caută forme noi, mai eficiente pentru promovarea României pe plan internaţional.

Societate



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite