VIDEO Iată cum se promovează România ca destinaţie turistică pe CNN, Euronews şi Eurosport
0Promovarea României ca destinaţie turistică a fost demarată de Ministerul Dezvoltării Regionale şi Turismului, pe trei canale TV cu acoperire internaţională: CNN, Euronews şi Eurosport, selectate în funcţie de audienţă.
Campania de promovare se va desfăşura pe o perioadă de 12 luni şi va consta în difuzarea de spoturi publicitare de 30 şi 20 de secunde. Costul campaniei se ridică la circa cinci milioane de euro, finanţare care vine din fonduri europene nerambursabile.
"Conceptul spoturilor subliniază valorile României, resursele unice incontestabile, avantajul competitiv de a se putea baza încă pe o natură în mare parte neatinsă şi „sănătoasă”, o resursă rară şi valoroasă pentru viitorii vizitatori. Conceptul creativ al spoturilor pune în valoare moştenirea culturală românească, un mix bogat de influenţe istorice, autenticitate românească şi tradiţional", a anunţat Ministerul Dezvoltării Regionale şi Turismului.
Spotul general
Spot cultură
Spot natură