Cum ne scot supermarketurile banii din buzunar, în 10 trucuri simple

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Psihologia umană este exploatată din greu de către responsabilii de marketing ai magazinelor. Vrem sau nu, suntem manipulaţi încontinuu de strategiile de vânzare ale marilor suprafeţe comerciale.

De ce casele de marcat se află mereu în partea dreaptă cum intri în magazin? Ce caută puiul la rotisor lângă ieşire? De ce rămâne mai mult spaţiu la capătul culoarelor din supermarket ?

Potrivit es.biz.yahoo.com, toate hipermarketurile din lume au studiat tehnici fine de psihologie a cumpărătorilor din acest tip de magazine, pentru a putea creşte volumul vânzărilor.

Iată aici câteva dintre acestea :
1. Cumpărătorii privesc produsele de pe rafturile aflate la nivelul ochilor şi unde nu se află neapărat ofertele. Dacă doriţi să le găsiţi, căutaţi-le pe culoarele magazinelor. Producătorii plătesc mai mult pentru ca produsele lor să fie aşezate la nivelul privirii şi, deci, din acest motiv, ele sunt mai scumpe.
2. Produsele de primă necesitate se află în cele mai ascunse colţuri ale magazinelor. În acest fel, suntem obligaţi să dăm mai multe ture prin magazine şi să alegem şi alte produse, de multe ori nedorite.
3. Locul produselor în magazin se schimbă încontinuu. Crezi că mergi să iei produsul dorit, când colo, el nu mai este unde ştiai că l-ai găsit data trecută. Strategia e aceeaşi: cumpărătorul trebuie să zăbovească cât mai mult prin magazin, ca să fie tentat să cumpere şi ceea ce nu are nevoie.

Citiți și alte sfaturi, pentru a nu cădea pradă tentaţiei.


Societate



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite