Blue Air, în cădere liberă. Românii se plâng de întârzieri şi curse anulate

0
Publicat:
Ultima actualizare:
Românii, la coadă la check-in, pe aeroportul din Valencia
Românii, la coadă la check-in, pe aeroportul din Valencia

Din ce în ce mai mulţi pasageri s-au plâns de întârzierile şi chiar anulările curselor companiei aeriene Blue Air, din cauza cărora au avut de aşteptat mai multe ore prin aeroporturile europene. Acesta este cazul a peste o sută de români, care urmau să se întoarcă în ţară sâmbătă, cu o cursă a operatorului Blue Air, Valencia-Bucureşti. Pasagerii s-au plâns atât de decolarea întârziată, cât mai ales de lipsa de informar

„Nu ne-a spus nimeni nimic, ne-au lăsat să aşteptăm" - este principala nemulţumire a Marianei Prundar, unul dintre pasagerii Blue Air care au vrut să se întoarcă în ţară, cu zborul de sâmbătă după-masă, de la Valencia la Bucureşti. Românca, alături de copilul ei de numai trei luni şi de restul familiei, a ajuns acasă cu aproximativ trei ore întârziere, din cauza amânării cursei ce trebuia să plece în jurul orei locale 17.00 (18.00 ora României - n.r.).

Citeşte şi:
Blue Air intra în insolvenţă pentru datorii de 200.000 de euro

EXCLUSIV „Super ofertă" la Blue Air: plăteşti un bilet dus-întors, iar compania aeriană îţi oferă numai dus

Cum a eşuat afacerea Blue Air?

„Ce era să facem?! Am aşteptat. Nu a venit nimeni să ne spună de ce nu pleacă la ora programată cursa către Bucureşti-Băneasa. Am stat acolo (în aeroportul din Valencia – n.r.) cu soţul, cu copilul de trei luni... ”, a povestit Mariana, care susţine că nu va depune plângere împotriva companiei Blue Air pentru că „oricum nu se rezolvă cu asta”.

Însă nu toţi pasagerii au acceptat situaţia cu atâta resemnare. Cei care au cerut, personal, explicaţii la oficiul Blue Air din aeroportul din Valencia au aflat doar că avionul are întârziere pentru că a ajuns târziu din cursa efectuată anterior.

Tânăra reprezentantă de la ghişeul Blue Air, întrebată dacă a primit vreun mesaj oficial de la Bucureşti, a răspuns, însă, iritată: “Nu e nevoie să ne transmită nimic, doar nu suntem copii de şcoală!”. Când unul dintre românii care au solicitat explicaţii i-a atras atenţia că merită măcar scuze din partea companiei, reprezentanta Blue Air a replicat: "Ce aţi vrea să fac? Să merg la coadă la fiecare om să zic <scuze, scuze, scuze>?".

Citeşte continuarea discuţiei cu reprezentantul Blue Air din Valencia şi replica oficială dată de un director al companiei aeriene

Societate



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite