A inceput a doua editie a "Cupei Siveco"

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Lectiile in format electronic sunt asteptate pana in 15 mai a.c.

"Cupa Siveco" - editia a II-a s-a lansat, incepand cu 23 ianuarie a.c. Competitia, ce se adreseaza deopotriva profesorilor si elevilor, isi propune sa premieze cele mai bune si interesante aplicatii de software educationale. "In anul acesta ne asteptam la o adevarata avalansa de lucrari de calitate. Experienta acumulata in timpul concursului CUPA SIVECO de anul trecut si succesul de care s-a bucurat echipa Colegiului National Cantemir Voda din Bucuresti la expozitia ONLINE EDUCA BERLIN 2003 sunt factori suficient de motivanti pentru concurentii din acest an. Pe de alta parte, putem vorbi si de imbunatatirea conditiilor de creatie, toate liceele din tara beneficiind acum de un laborator informatizat performant, in care liceenii studiaza nu doar informatica, ci si matematica, fizica, biologia si chimia, cu ajutorul AEL", spune prof. Radu Jugureanu, responsabil pentru materiale educationale la SIVECO Romania. Pot participa la CUPA SIVECO echipe mixte, formate din maximum trei elevi, indiferent de anul de studiu (clasele IX-XII), un profesor de specialitate si un indrumator pentru tehnica de programare folosita (indrumatorul poate sa fie profesor de informatica, un elev dintr-un an superior sau un student). Echipele pot fi alcatuite din elevi si profesori ai unor licee sau scoli diferite. Fiecare echipa poate posta, pe http://portal.edu.ro pana pe 15 mai 2004. Cea mai importanta modificare survenita in regulamentul CUPEI SIVECO 2004 este aceea legata de impartirea competitiei in 6 sectiuni (matematica si/sau informatica, fizica/chimie/biologie, filologie, istorie si/sau geografie, tehnologie, interdisciplinar), si aceasta pentru a acorda sanse egale de patrundere in finala materialelor din cat mai multe discipline de studiu. In prima etapa este acceptata o versiune demonstrativa a lucrarii sau o versiune nefinalizata, urmand ca perioada imediat urmatoare sa fie folosita pentru comunicare cu juriul, acesta avand rol de tutore. Lucrarile prezentate in concurs trebuie sa aiba un continut didactic educational, ilustrand lectii din programa de invatamant. Prin "lectie", in format electronic, se intelege o succesiune de momente didactice pentru invatare la clasa cu ajutorul calculatorului, predata direct de catre profesor, pe durata a 50 de minute. Momentele trebuie sa aiba un continut interactiv si pot avea ca suport informatic tehnologii web: HTML, Flash sau Java, sau compatibil ActiveX. Juriul va fi format din reprezentanti ai SIVECO Romania si profesori desemnati de MECT. In etapa finala, care se va desfasura in perioada 5-8 iunie 2004, vor fi selectate primele 15 echipe in ordinea punctajelor obtinute. Marele premiu al concursului consta din sponsorizarea integrala a echipei de elaborare in vederea deplasarii la o expozitie reprezentativa in domeniul eLearning. Detalii despre concurs pot fi obtinute vizitand www.portal.edu.ro, www.siveco.ro.

Societate



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite