Românii au ales produsul anului 2011

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Proiectul „Produsul Anului" a început în anul 1987 în Franţa, iar în România prima ediţie a fost organizată în 2009. După primul an de studiu în România, rezultatele au fost edificatoare: 65% dintre cumpărători ar cumpăra un produs marcat ca „Produsul Anului", iar credibilitatea unei reclame creşte cu 19% dacă este folosit logo-ul „Produsul Anului".

Zeci de produse din diverse categorii au fost înscrise şi în acest an în cercetarea menită să determine gradul de satisfacţie a românilor vizavi de noutăţile aduse în materie de design, funcţionalitate, ambalaj sau marketing. „Piaţa de retail din România este într-o continuă dezvoltare. Era necesar ca "Produsul anului" să fie implementat şi aici, la fel ca în alte ţări din Europa, SUA şi Asia. "Produsul anului" a apărut ca o dovadă a încrederii pe care o are compania maăa din Belgia în piaţa de retail din România", spunea, în urmă cu un an, Marc Herbrand, ex-managing director „Produsul Anului România".

Vorbele lui Herbrand au avut acoperire, iar în acest an, la categoria băuturi răcoritoare, Tymbark Cool a fost desemnat Produsul Anului. Datorită reţetei fără conservanţi, precum şi a tehnologiei de ambalare în mediu aseptic, procedura ce presupune sterilizarea ambalajului şi a sistemului în care are loc umplerea cu produs lichid, Tymbark Cool a reuşit să obţină cel mai înalt grad de satisfacţie în rândul consumatorilor români, dintre toate mărcile de băuturi răcoritoare înscrise în cercetare. „Recunoaşterea pe care am primit-o din partea consumatorilor români este o consecinţă a evoluţiei continue a brandului Tymbark. În luna ianuarie 2011 am început un proces de rebrandingul prin noul concept „Ştiu ce beau"!, iar designul ambalajelor Tymbark a fost schimbat cu unul nou, elegant, ce se evidenţiază foarte bine la raft", a spus Mihaela Burtoi, Group Brand Manager Tymbark Maspex România.

Câştigătorilor li se acordă o licenţă care le permite să folosească logo-ul „Produsul Anului" pe produsele lor şi în toate materialele publicitare timp de 12 luni, din momentul premierii. „A fost o ediţie în care am reuşit să îmbinăm armonios prezenţa brandurilor internaţionale cu brandurile locale. Mai exact, brandurile internaţionale care au participat în ediţiile anterioare au continuat şi în acest an să intre în competiţie, în timp ce în 2011 am înregistrat un record de participare a producătorilor locali, ceea ce este un semn îmbucurător pentru viitor, mai ales în contextul acestor vremuri mult încercate", a declarat Mihaela Păduraru, Project Manager din partea Media Concept Store, agenţia de media ce reprezintă în România proiectul „Produsul Anului".

Printre produsele care au primit anul trecut această dinstincţie se află Ariel Pro-Zim7, la categoria detergenţi, Cremosso cu fructe, la categoria iaurt şi Dove Deo Minimising, la categoria deodorante.

Societate



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite