Profesorii susţin metodele alternative de predare

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Doi din trei profesori susţin metodele alternative de predare şi chiar au introdus la clasă practici pedagogice opţionale, pentru elevii de clasa a IX-a, arată un studiu realizat de SIVECO România în cadrul proiectului "Proces educaţional optimizat în viziunea competenţelor societăţii cunoaşterii".

Cei mai mulţi dintre profesori cuprinşi în studiu au declarat că intenţionează să introducă sau să continue opţionalul în anii şcolari următori, aceasta fiind o oportunitate de a aplica elementele transdisciplinare de studiu.


Studiul a fost realizat în rândul a 345 de cadre didactice şi analizează efectele implementării la nivel naţional a cursului transdisciplinar "Învăţarea pentru societatea cunoaşterii".


Avantajele introducerii acestor metode este că stimulează interesul elevilor şi dezvoltă creativitatea, precum şi spiritul de echipă al elevilor. Metodele alternative se bazează pe variante originale de abordare, fiecare profesor putându-şi elabora propria schemă de lucru.

Societate



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite