Ghid pentru predarea lectiilor pe calculator

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Psihopedagogii romani se implica in verificarea metodologica a lectiilor AEL

Raportul UNESCO "Profesori si invatamantul intr-o lume in miscare" evidentiaza eficacitatea invatarii folosind noile metode de predare, comparativ cu invatamantul traditional, si, mai ales, recunoaste computerului si softului educational noul rol in procesul educational. Concluzia principala a raportului este aceea ca softul educational trebuie proiectat de o echipa care sa cuprinda pe langa specialistii domeniului respectiv si psihopedagogul capabil sa defineasca strategiile didactice optime pentru fiecare secventa a lectiei, altfel spus lectia asistata de ordinator trebuie obligatoriu vizata si din punct de vedere psihopedagogic. Tocmai acest lucru se intampla in acest moment, in cadrul programului guvernamental "Sistem Educational Informatizat" (SEI) unde toate cele 232 de lectii AEL au fost analizate din punct de vedere psihopedagogic. Prof. univ. dr. Eugen Noveanu de la Institutul de Stiinte ale Educatiei, unul dintre pionierii psihopedagogi ai invatamantului asistat de calculator, elaboreaza primul ghid didactic romanesc pentru profesori privind utilizarea la clasa a instrumentelor software in predare.

Societate



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite