Ce reproşează românii furnizorilor de telefonie mobilă? Calitatea angajaţilor

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Dacă despre angajaţi se spune că nu părăsesc niciodată compania, ci şefii, despre clienţii operatorilor de telefonie mobilă s-ar putea spune că nu renunţă niciodată la serviciile unui furnizor, ci la oamenii care îi răspund la telefon ori de câte ori are de semnalat o problemă.

Dintre cei care au ceva de reproşat angajaţilor companiilor, 44% au renunţat  mai folosească furnizorul respectiv sau să achiziţioneze serviciile acestuia, iar 72% au împărtăşit experienţa negativă şi altora, se arată într-un studiu realizat de GfK România.

Care este experienţa ta cu departamentul "servicii clienţi" al furnizorului de telefonie, cablu sau Internet?

Potrivit Oanaei Neacşu, cercetător GfK România, unul dintre principalele efecte psihologice ale perioadei de criză este acela că oamenii au devenit mai precauţi în procesul de achiziţie şi tind să ceară opinia celor din jur mai mult decât până acum, înainte de a cumpăra ceva.

"În acest context, cei 72% dintre clienţii nemulţumiţi care povestesc despre experienţele lor negative reprezintă un motiv de îngrijorare pentru orice companie", a arătat Neacşu.

Ce îi nemulţumeşte pe români la furnizorii lor de telefonie

Potrivit studiului, românii sunt nemulţumiţi că nu primesc răspuns la întrebările pe care le au şi pentru că sunt puşi să aştepte mult până a căpăta o informaţie.

Potrivit rapostului realizat de GfK România, atunci când furnizorul este contactat pentru depunerea unei reclamaţii, cuvântul de ordine este timpul. Pe oameni îi nemulţumeşte cel mai mult în astfel de cazuri existenţa unui timp mare de aşteptare până la preluarea de către un consultant şi lipsa promptitudinii în rezolvarea problemei, se arată în raport.

O treime dintre români au intrat în contact direct cu furnizorii de telecomunicaţii

Unul din trei români a trecut pragul sau a sunat la furnizorul său de servicii de telefonie, Internet sau TV.

GfK România face parte din grupul GfK, una din cele mai mari organizaţii de cercetare de piaţă din lume. Compania are peste 150 de sucursale în 100 de state.

Societate



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite