Brandul turistic al României, prezentat la New York: "Suntem încă o ţară foarte rurală"

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Brandul turistic al României şi semnificaţia noului logo au fost prezentate, miercuri, la New York, în cadrul unui eveneniment care a reunit profesionişti din industria turismului şi jurnalişti americani.

"Suntem încă o ţară foarte rurală, dar acesta poate fi un atu", a subliniat Simion Alb, directorul Biroului Naţional de Turism al României de la New York.

În cadrul prezentării făcute de el, au fost atinse puncte precum diversitatea geografică, relieful cu atracţiile naturale, cultura şi tradiţiile populare încă active, vinurile româneşti, originea latină şi nu în ultimul rând mitul Dracula.

Reprezentantul român a explicat cu această ocazie şi semnificaţia noului logo touristic al României, care va fi o componentă importantă a campaniilor de promovare turistică în viitor:

"Scrisul de mână doreşte să exprime autenticitate, ospitalitate şi veselie, forma literelor doreşte să simbolizeze relieful muntos-deluros, frunza verde semnificã rezervaţiile naturale, iar linia albastră este pentru Dunăre şi râurile cu care România este binecuvântatã. Iar accentul de pe litera «a» vrea să exprime unicitatea şi să facă trimitere la litoralul Mării Negre", a spus Simion Alb.

"Prin lansarea acestui brand începem campania de promovare a turismului românesc, pe cele şase produse pricipale dintre care primul este turismul cultural, iar celelalte sunt legate de natură: turism de aventură, eco-turism, agro-turism, turism balnear şi city break-urile", a declarat pentru Mediafax Sorin Muntean, coordonatorul proiectului de brand turistic România, prezent la eveniment.

De altfel  Sorin Alb a menţionat că în 2011 va fi pregătită o campanie de publicitate în Statele Unite şi Canada. "Chiar dacă numărul turiştilor din aceste două ţări care vin în prezent în România este mai mic decât al celor din ţări ca Germania şi Italia, americanii şi canadienii cheltuiesc mai mult, de aceea sunt importanţi pentru Românie şi sperăm să avem în continuare resurse pentru a putea derula campanii de reclamă", a adăugat el.

Societate



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite