„Adevărul“, un brand fascinant pentru români

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Cotidianul „Adevărul" este singurul ziar care se regăseşte în „Top 50 branduri fascinante în România", realizat de compania de cercetare Unlock Market Research pentru publicaţia „Biz".

Ziarul ocupă locul 35 în clasamentul care reuneşte 50 dintre cele mai interesante mărci pentru români. „Adevărul este ziarul care a readus românilor cărţile. A reinventat categoria din care face parte", a arătat Adina Vlad, managing partner al Unlock Market Research, în cadrul evenimentului de lansare a topului. Studiul a fost realizat pe un eşantion de 600 de respondenţi, cu vârste cuprinse între 18 şi 55 de ani, din mediul urban. Prima poziţie a clasamentului este ocupată de Ferrari, „cea mai strălucitoare marcă de maşină şi un simbol al vitezei". Surprinzător sau nu, pe cel de-al doilea loc întâlnim postul de televiziune Discovery, considerat de români educativ, şi accesibil.

Următoarele locuri sunt ocupate de Pro TV, Facebook, Porsche, Heineken, Stella Artois, Swatch, Murfatlar şi Harley Davidson. În top întâlnim şi un număr ridicat de mărci autohtone - Murfatlar (locul 9), Joe (locul 24), Gerovital (26), Rom (29), Napolact (45), Dorna (46), Borsec (49). Faptul că unele branduri puternice, de talie mondială, nu ocupă neapărat primele poziţii (Apple - 42, Microsoft - 36, Google - 44) nu este nicio surpriză. Deseori, românii îşi asociază telefoanele pe care le cumpără cu operatorul de telefonie mobilă, şi nu cu producătorul aparatului, arată realizatorii topului. 

Consultaţi topul complet al celor mai fascinante branduri

Societate



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite