„O săptămână la mare“ cu 159 de lei

0
Publicat:
Ultima actualizare:
„O săptămână la mare“ cu 159 de lei
„O săptămână la mare“ cu 159 de lei

Peste 60 de hoteluri de pe litoralul românesc s-au înscris pentru a 15-a ediţie a programului „O săptămână la mare“, care se va desfăşura în perioada 1-30 septembrie 2009, au anunţat reprezentanţii Federaţiei Patronatelor din Turismul Românesc (FPTR).

„Până acum s-au înscris în program 62 de hoteluri din toate staţiunile de pe litoral care pun la dispoziţie un număr de 8.890 de locuri pe serie, adică 35.560 de turişti vor putea beneficia de locuri pe litoral la tarife reduse toată luna septembrie“, se arată într-un comunicat al FPTR.

Tarifele pentru oferta specială pentru şase nopţi de cazare sunt cuprinse între 159 de lei şi 399 de lei, iar vânzarea se va face conform principiul „primul venit, primul servit“.
Din cele 62 de hoteluri, cele mai multe locuri oferite se găsec la cele din staţiunea Mamaia (15 hoteluri cu 2.486 de locuri), urmate de cele din Saturn ( şapte hoteluri cu 1.430 de locuri), Jupiter (şase hoteluri cu 1.184 de locuri), Eforie Nord (10 hoteluri cu 1.154 de locuri), Venus (cinci hoteluri cu 910 de locuri) şi Olimp (patru hoteluri cu 830 de locuri).

De asemenea, în staţiunea Neptun trei hoteluri oferă în total 340 de locuri, iar în Cap Aurora şi Eforie Sud sunt oferite 380 de locuri de cazare. Cele mai puţine locuri de cazare se găsesc în staţiunile Costineşti (două hoteluri cu 40 de locuri de cazare) şi Vama Veche (două hoteluri cu 26 de locuri de cazare).

Potrivit FPTR, această ediţie a atras cel mai mare număr de participanţi, de la primul program lansat acum şapte ani când au fost înscrise 27 de hoteluri care puneau la dispoziţie 3.310 locuri.

Două programe de reduceri


În fiecare an, pe litoral, există două programe de reduceri: „O săptămână la mare“, derulat de FPTR şi „Litoralul pentru toţi“, lanst de Asociaţia Naţională a Agenţiilor de Turism (ANAT) şi Asociaţia „Litoral“. Ambele sunt derulate în perioadele 4 mai - 15 iunie şi 1-30 septembrie. În prima ediţie din acest an, cele două programe au înregistrat un grad de ocupare de peste 80%. Prin „O săptămână la mare“ au fost puse la dispoziţia turiştilor 14.000 de oferte şi s-au vândut aproximativ 13.000 de locuri. „S-au vândut peste 90% din biletele scoase la vânzare, nivel asemănător cu cel de anul trecut. În luna mai au fost mai puţini turişti, dar în perioada 1-15 iunie, locurile au fost ocupate la capacitate maximă“, ne-a declarat Daniel Vasilescu, preşedintele FPTR.
U

n rezultat asemănător l-a avut şi programul „Litoralul pentru toţi“. „În program s-au înscris 64 de hoteluri şi au fost puse la dispoziţia turiştilor 7.000 de locuri de cazare. În luna mai gradul de ocupare a fost de 45%, iar de la începutul lunii iunie, până în prezent, s-au vândut peste 85% din bilete“, afirmă Corina Martin, preşedintele ANAT.


 

Societate



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite