800 de reclamaţii împotriva băncilor

0
Publicat:
Ultima actualizare:
800 de reclamaţii împotriva băncilor
800 de reclamaţii împotriva băncilor

Clienţii băncilor au trimis la Autoritatea Naţională pentru Protecţia Consumatorilor (ANPC), de la începutul lui 2009, peste 800 de reclamaţii privind serviciile bancare.

Acestea vizează, în special, creşterea dobânzilor la credite şi modificarea clauzelor contractuale fără înştiinţare în prealabil, potrivit ANPC. “Trebuie să analizăm fiecare plângere în parte, pentru a vedea unde a fost încălcată legislaţia şi unde este vorba despre vina consumatorului, în caz că acesta nu a citit cu atenţie ce semnează”, a arătat Mihail Meiu, şeful Direcţiei de Integrare Europeană din ANPC, potrivit NewsIn.

Anul trecut, peste 4.000 de consumatori au depus plângeri la ANPC legate de serviciile bancare. La începutul anului 2009, ANPC a demarat o campanie de informare a populaţiei sub deviza „Nu semna cu ochii închişi!“, pentru a reduce numărul de cazuri în care românii se angajează la un credit bancar fără a cunoaşte toate condiţiile contractului.

Societate



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite