Udrea despre realizările din 2010: „Am creat în sfârşit brand-ul turistic naţional“

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Ministrul Dezvoltării Regionale şi Turismului, Elena Udrea, a susţinut miercuri o conferinţă de presă în cadrul căreia a vorbit despre bugetul instituţiei şi despre brand-ul turistic al României.

Elena Udrea a precizat că nu a reuşit să realizeze tot ce şi-a propus în anul care abia a trecut, deoarece bugetul redus al ministerului nu a permis finalizarea lucrărilor. „Avem în lucru 4.000 de kilometri, am reabilitat 341. Dacă vorbim de ANL, ne-am propus sã terminăm în trei ani 100.000 de locuinţe. Cu bugetul pe care l-am avut, am terminat 1.700 în 2010“, a spus Udrea.

Ministrul Turismului a adăugat că rezultatele din 2010 ale instituţiei au fost mulţumitoare şi că îşi doreşte ca în acest an să aibă rezultate şi mai bune. În plus, ea a precizat că anul 2010 a adus şi crearea brand-ului turistic naţional. „În condiţiile date, cred că rezultatele sunt mulţumitoare, dar ne propunem ca în 2011 să fie mai bine. A fost anul în care am construit locuinţe, am reabilitat drumuri, am construit reţele de apă şi canalizare, am construit şi am dat în folosinţă pârtii de ski, centre balneare, săli de sport, patinoare. Nu în ultimul rând am creat în sfârşit brand-ul turistic naţional al României“, a încheiat aceasta.

Politică



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite