Nemirschi n-a avut timp de licitaţii

0
Publicat:
Ultima actualizare:
Nemirschi  n-a avut timp de licitaţii
Nemirschi n-a avut timp de licitaţii

Comisia parlamentară l-a audiat, ieri, pe ministrului Mediului, în legătură cu atribuirea, fără licitaţie, a unui contract de publicitate în valoare de 500.000 de euro firmei Ars Advertising.

Chestionat pe tema existenţei altor contracte acordate prin aceeaşi procedură a încredinţării directe, Nicolae Nemirschi a menţionat încheierea unui parteneriat de 15.000 de euro cu o societate din domeniul tipografic. El a precizat că noul contract a fost semnat „în contextul“ celui cu Ars Adevertising.

„Prin anexa despre care am fost chemat să dau detalii se cumpăra spaţiu publicitar. Trebuia să avem însă ce difuza, iar contractul de creaţie publicitară expirase, aşa că era nevoie de unul nou. Aşa s-a ajuns la concluzia că cel mai bine este să alocăm, prin încredinţare directă, un nou contract de creaţie publicitară“, a declarat Nemirschi.

Licitaţia, procedură de durată

Ministrul a spus că, dacă ar fi organizat o licitaţie pentru alocarea contactului de 500.000 de euro, procedura ar fi fost una de durată.

„Prin anexa de jumătate de milion de euro despre care am fost chemat să dau detalii se cumpăra spaţiu publicitar, spaţiu de difuzare.

Trebuia să avem însă ce difuza, iar contractul de creaţie publicitară expirase, aşa că era nevoie de unul nou. Aşa s-a ajuns la concluzia că cel mai bine este să alocăm, prin încredinţare directă, un nou contract de creaţie publicitară“, a declarat, Nemirschi, citat de Mediafax.

Politică



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite